smileyrl Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg skal installere w2k på på sata, men jeg har en w2k cd jeg fikk når jeg gikk på it akadamiet. det ser ut til at den cden ikke har alt som trengs of å installere w2k. Jeg har lasta ned drivere, har de på diskett. Er ikke alt denne cden? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 du må trykke F6 når du installerer, du får beskjed nederst på skjermen. for å installere RAID og andre 3dje parts drivere Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) har trykka F6 og brukt diskett Også sier den error D:\nt\bla\bla\bla\bla.bla Men det er ikke no NT mappe på cden Endret 5. mars 2004 av smileyrl Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis HK har innebygd s-ata funksjon, fulgte det med en CD hvor disse driverene er. Disse finnes også klargjort for diskett, slik at du kan lage en diskett selv. Alternativet blir å lete på produsentens support side, her vil du også finne driverene du trenger. Maskinen din prøver visst å boote fra CD, ut fra feilmeldingen din. Det blir selvfølgelig ikke riktig. S-ata driverene skal legges inn før du kommer så langt. I min bios må jeg trykke F4(mener jeg å huske...) før maskinen begynner å boote opp HD. S-ata må selvfølgelig også enables i bios. Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 I bios for jeg sata opp og har fått satt de til boot. Men det er i installen til w2k jeg ikke kommer videre etter jeg har brukt disketen. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Da er jeg redd du må skaffe deg en bedre kopi... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, det må være noe feil med w2k cd'en din. Sikker på at det er en lovlig cd/lisens? Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Ja, det må være noe feil med w2k cd'en din. Sikker på at det er en lovlig cd/lisens? Ja det er en lovlig cd. Jeg fikk det til, det hva driver diskette det var noe feil med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå