GA Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 uff da! Det må være et slit å drive en sånn her side på fritiden, når så mange sutreunger bare klager på alt dere gjør! Tar av meg hatten for deg Yummy og alle dere andre ildsjeler som lager denne siden! Og selvfølgelig: Dødsfet artikel! Var et flott avbrudd fra en kjedelig programerings time på skolen! Hele klassen lo godt! Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 så du vil at overklokking.no skal drive med boksåpnere og trimming av tannbørster istedenfor overklokking? hva skjer med folkene her? For å bruke det samme mot deg selv: Hvorfor kan du ikke sette deg ned og overklokke litt selv, for så å skrive om det? Sånn i stedet for å kritisere andre for at de ikke gjør det, mener jeg? Som Yummy skrev over var dette noe vedkommende gjorde på _eget_ initiativ, på sin egen fritid. I tillegg tok dette sannsynligvis et par timer, ikke to dager slik en skikkelig overklokkingsartikkel ofte tar. Har du ikke forståelse for disse enkle tingene bør du slutte å uttale deg såpass krasst som du gjør. -KJ du vet at han tjener penger på siden? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis dere syns dette er så fryktelig,hvorfor finner dere ikke på noe bedre enn å komme med surmagede innlegg her... Tragisk! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dere klarer jo ingen ting FINT, det er det vi forsøker og bidra med att det skal klare. Men håpet mitt forsvinner mer og mer for hver gang jeg leser poster av deg Yummy Hilsen Fosco Og med den meldte jeg meg ut av diskusjonen. Det nytter ikke å diskutere med kravstore fjortiser og troll; de poster bare ut fra egen fantasi og prøver å provosere. Snakkes i en annen tråd et annet sted! -KJ Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 For å bruke det samme mot deg selv: Hvorfor kan du ikke sette deg ned og overklokke litt selv, for så å skrive om det? Sånn i stedet for å kritisere andre for at de ikke gjør det, mener jeg? hørt om multitasking godt mulig han sitter og primer akkurat nå... Som Yummy skrev over var dette noe vedkommende gjorde på _eget_ initiativ, på sin egen fritid. I tillegg tok dette sannsynligvis et par timer, ikke to dager slik en skikkelig overklokkingsartikkel ofte tar. som jeg sa: hvorfor tar ikke ok.no seg tid til _overklokking_ istede for alt annet møl? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vi får håpe det går lenge til neste gang noen i redaksjonen har det gøy! Dette er tros alt en seriøs side,og da kan vi ikke blande inn humor! La oss få inn gravalvoret... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vi får håpe det går lenge til neste gang noen i redaksjonen har det gøy! Dette er tros alt en seriøs side,og da kan vi ikke blande inn humor! La oss få inn gravalvoret... herregud!!! er overklokking alvorlig????? Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vi får håpe det går lenge til neste gang noen i redaksjonen har det gøy! Dette er tros alt en seriøs side,og da kan vi ikke blande inn humor! La oss få inn gravalvoret... i mine øyne er det GØY og overklokke. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vi får håpe det går lenge til neste gang noen i redaksjonen har det gøy! Dette er tros alt en seriøs side,og da kan vi ikke blande inn humor! La oss få inn gravalvoret... i mine øyne er det GØY og overklokke. Så du HAR humoristisk sans! Hva med å la andre også få le litt... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) stemmer for at ok.no bytter navn til www.liksomklokking.no btw gøy behøver egentlig ikke ha noe med humor Endret 5. mars 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vi får håpe det går lenge til neste gang noen i redaksjonen har det gøy! Dette er tros alt en seriøs side,og da kan vi ikke blande inn humor! La oss få inn gravalvoret... i mine øyne er det GØY og overklokke. Så du HAR humoristisk sans! Hva med å la andre også få le litt... hva syntes du er kulest? se en P4 @ 4500 igjennom 3dmark med prometeia, eller en trimmet tannbørste? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 stemmer for at ok.no bytter navn til www.liksomklokking.no Som tatt ut av min munn Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 som så veldig få ganger før, har jeg kommet med en glitrende ide... ok.no kjøkkenet. hvor alle som vil kan sende inn sitt inslag til kjøkkenet, om det skulle være boksåpnere, slagborv-miksere eller overvolta komfyrer... Er det godt nok, havner det i ok.no sin egen kjøkken-kategori på siden, på lik linje med guider, prosjekter osv... dette skulle gitt siden et nytt preg...... ps: digga boksåpneren. på tide å gi slagboren i boden en ny oppgave i livet... *mekke mekke mekke* Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ******, så mange idioter som ikke eier et snev av humor her. MÅ jo ha vært en av dere som sendte den kula til O.J. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Forhold dere saklige og kutt ut sutringen, ellers ryker dere på en skikkelig smell. For spamming og / eller trolling. Jeg blir så inn i hampen frustrert over tullinger som bare syter, klager, krever og forlanger UTEN Å GJØRE NOE SELV!!! Å si at vi skal skifte navn på grunn av EN artikkel er bare så vanvittig, utrolig barnslig og teit at det er til å spy av! Og ja - jeg er forbanna nå. Gratulerer. Fosco, upside, sINNsRO: sånne som dere gjør hele jobben her så utrolig lite motiverende. Jeg er brennsikker på at om vi lanserer en ren overklokkingsartikkel av en prosessor, kommer dere og syter og ranter over at vi ikke forsøkte å kjøle den med flytende nitrogen, eller at vi ikke klarte å oppnå høyere hastighet. Jeg HÅPER at jeg har fått feil inntrykk av dere. Fortsettes spammingen i denne tråden, deler jeg ut advarsler og utestengninger. Denne tråden skal benyttes til å diskutere innholdet i artikkelen - og klager på hva Overklokking.no legger ut eller ikke legger ut kan plasseres i "tilbakemeldinger til Overklokking.no". Yummy out. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) ******, så mange idioter som ikke eier et snev av humor her.MÅ jo ha vært en av dere som sendte den kula til O.J. skal ikke nekte på at den var morsom, men jeg syns det er mye mer intresangt og gøy med overklokking(som denna siten faktisk heter utrlolig nok). og jeg venter forstatt svar på hvorfor ok.no tar seg tid til alt annet enn overklokking... drit meg ut med å komme med en helsikes artikkel greit jummi: del 2 Endret 5. mars 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 "Mot ignoranter og kverulanter kjemper selv gudene forgjeves". Steike, det passet bra her! Overklokking.no publiserer artikler 2 ganger pr. uke: Mandag og torsdag, omtrent kl. 00:00. Legger vi ut noe på fredager, er det som regel en artikkel som ikke er ment å være spesielt seriøs. Så der har dere forklaringen. Men jeg venter fortsatt på at ranterne skal bidra med noe selv.... Lenke til kommentar
Kaffekoppen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Litt moro skal man tross alt ha det. WORD!! Knallstilig idè håper det kommer flere sånne "Gale Triks" fra ok.no! Tross alt, man MÅ være litt gal for å sette igang å tyne hver eneste Mhz ut av en prosessor, vel vitende om at om man gjør ting galt, må man ut med penger til en ny... Og ellers BADGER! edit: Typo's Endret 5. mars 2004 av Kaffekoppen Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Litt moro skal man tross alt ha det. Det er jo det som er HELE poenget,LITT MORO! Men ikke for mye,da blir det bråk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå