Boralis Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Tja,med litt tilleggsutstyr kan den jo brukes til å piske krem eller røre rundt i gryta med Endret 5. mars 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hahaa! Diggbart! Skulle gjerne sett en video av dette, med slagbor på full pinne... *splatt* hehe, er nok litt tvilsom til om bruk av slagbor vil tilføre prosjektet noe positivt. Har mer tro på svimlende høye hastigheter på vanlig drill. Ellers er nok drillen litt undervurdert når det gjelder alternativ bruk. Et flott prosjekt som jeg så utført av bla. Kristoffer Schau gikk ut på å bruke en vanlig drill til å rotere juletreet. Det ga jo et vanvittig potensiale, teoretisk ville man da med en direktekobling kunne få et juletre som stod der og roterte med flere tusen omdreininger i minuttet!! Resultatet dog, som fryktet og forventet, var at juletreet med tilhørende effekter begynte å gå i kraftig oppløsning, selv ved sub-1000 omdreiningshastigheter. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) alt vi driver med? For meg ser det ikke ut som dere driver på med en dritt... eller kanskje det bare er dritt dere holder på med Hilsen Fosco Personlig så liker jeg ikke sånne artikler. Det er jo ingen cpu overklokkings artikler på siden deres i det hele tatt omtrent, og dere bruker tiden på å modifisere en boksåpner? For en ledelse.......... For en mangel på humor! Dette var jo hysteris morsomt! Endret 5. mars 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Finfint initiativ, koselig med artikler av det slaget. Men nå over til det viktige: Kan vi få bilder av den unge og vakre skuespillerkona? Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det er jo slikt som er morro da.. sånn tester der det står kabinettet har xxx antall cdrom brønner... det betyr at..... er jo mye mindre morsomt Endret 5. mars 2004 av gather Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 alt vi driver med? For meg ser det ikke ut som dere driver på med en dritt... eller kanskje det bare er dritt dere holder på med Hilsen Fosco Personlig så liker jeg ikke sånne artikler. Det er jo ingen cpu overklokkings artikler på siden deres i det hele tatt omtrent, og dere bruker tiden på å modifisere en boksåpner? For en ledelse.......... For en mangel på humor! Dette var jo hysteris morsomt! Hvorfor bruker de tid på å mekke en boksåpner når det ikke er overklokket noe hardware her på LENGE?? Har ikke sett en cpu bli overklokket på over et år jo. Greit at de har overklokket noen skjermkort, men bare med stock kjøling. Det er rett og slett for dårlig. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Fy F så provosert jeg blir over denne sutringa! Her kommer dere og kritiserer når man faktisk lager og gjør noe! Jeg har ikke akkurat sett at det bobler over med overklokkingspostinger og initiativrike innlegg fra dere heller. Det at man bruker fritida si til å drive en overklokkingsside for entusiaster betyr ikke nødvendigvis at man ikke får lov til å gjøre andre ting i tillegg! Hvis dere savner stoff her så lag det sjøl! Send inn og få det publisert. Men denne "****** heller, ingen legger ting i fanget mitt" holdninga kan dere jaggu spare meg for! Voks opp! -KJ Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 på tide å skifte navnet til boksåpner.no Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Kunne jo volt moddet den og prøvd den som tann-børste et skikkelig slagbor hadde nok slått braun`en Stå på venter i spenning på skikkelig elektrisk tannbørste Endret 5. mars 2004 av Ducklink Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har dere ikke noe mer konstruktivt å bidra med enn å syte og klage over at vi legger ut en artikkel som for det første er ment for å gi et lite smil i hverdagen, for det andre tok maks 2-3 timer å skrive og for det tredje er utført på eget initiativ - ja, da kan dere heller holde kjeften. Det er sånt som dette som gjør det så U T R O L I G motiverende å legge ut artikler. Makan til humørløse sutreunger skal man visst lete lenge etter! I stedet for å syte over lav aktivitet, forsøk å bidra med noe selv. I motsatt fall har dere ikke akkurat så mye dere skulle ha sagt. Så: Liker dere ikke at vi forsøker å bidra med litt godt humør, klarer vi oss FINT uten dere. I alle fall i denne tråden - for her er det farlig nært opp til trolling. Og til de som likte dette: Vi kommer fortsatt til å legge ut slike morrosaker en skjelden gang. Litt moro skal man tross alt ha det. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvorfor bruker de tid på å mekke en boksåpner når det ikke er overklokket noe hardware her på LENGE?? Har ikke sett en cpu bli overklokket på over et år jo. Greit at de har overklokket noen skjermkort, men bare med stock kjøling. Det er rett og slett for dårlig. Hvis dette etter din mening er bortkastet tid,hvorfor ikke bruke din dyrebar tid på noe annet... La oss,som faktisk har et snev av humor,få glede oss over slike "stunts", uten å bli kritisert for mangel på seriøsitet... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det er sånt som dette som gjør det så U T R O L I G motiverende å legge ut artikler "synnsykt bra!!! når kommer neste test? gleder meg!!!" edit: foresten: jeg er mer intresert i å se dere skrive et par setninger om deres siste fsb økning Endret 5. mars 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Trur Lars har noe på lager til mandagen. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Trur Lars har noe på lager til mandagen. og i vilken sjanger er den artikkelen i da? kjøling, humor eller for en gangs skyld overklokking? *tviler* Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Trur Lars har noe på lager til mandagen. og i vilken sjanger er den artikkelen i da? kjøling, humor eller for en gangs skyld overklokking? *tviler* hva er foresten grunnen til at dere kan ta dere tid til alt annet en overklokking? Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hadde vært morro om det faktisk kom overklokking av en cpu. Og gjerne uten stock kjøling, men det er vel for mye å forlange.. lol.. Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Trur Lars har noe på lager til mandagen. og i vilken sjanger er den artikkelen i da? kjøling, humor eller for en gangs skyld overklokking? *tviler* hva er foresten grunnen til at dere kan ta dere tid til alt annet en overklokking? har lurt på akkurat det samme. Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvorfor bruker de tid på å mekke en boksåpner når det ikke er overklokket noe hardware her på LENGE?? Har ikke sett en cpu bli overklokket på over et år jo. Greit at de har overklokket noen skjermkort, men bare med stock kjøling. Det er rett og slett for dårlig. Hvis dette etter din mening er bortkastet tid,hvorfor ikke bruke din dyrebar tid på noe annet... La oss,som faktisk har et snev av humor,få glede oss over slike "stunts", uten å bli kritisert for mangel på seriøsitet... så du vil at overklokking.no skal drive med boksåpnere og trimming av tannbørster istedenfor overklokking? hva skjer med folkene her? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Så: Liker dere ikke at vi forsøker å bidra med litt godt humør, klarer vi oss FINT uten dere. I alle fall i denne tråden - for her er det farlig nært opp til trolling. Dere klarer jo ingen ting FINT, det er det vi forsøker og bidra med att det skal klare. Men håpet mitt forsvinner mer og mer for hver gang jeg leser poster av deg Yummy Hilsen Fosco Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 så du vil at overklokking.no skal drive med boksåpnere og trimming av tannbørster istedenfor overklokking? hva skjer med folkene her? For å bruke det samme mot deg selv: Hvorfor kan du ikke sette deg ned og overklokke litt selv, for så å skrive om det? Sånn i stedet for å kritisere andre for at de ikke gjør det, mener jeg? Som Yummy skrev over var dette noe vedkommende gjorde på _eget_ initiativ, på sin egen fritid. I tillegg tok dette sannsynligvis et par timer, ikke to dager slik en skikkelig overklokkingsartikkel ofte tar. Har du ikke forståelse for disse enkle tingene bør du slutte å uttale deg såpass krasst som du gjør. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå