Novec Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Når fruen er borte og maten er på boks må en stormsulten gressenkemann få litt fortgang i matlagingen. Enhver gammel boksåpner får et nytt liv med motor! Artikkelen finner du her Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hihihihi... Noen har for mye tid for handen noen ganger Endret 5. mars 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Personlig så liker jeg ikke sånne artikler. Det er jo ingen cpu overklokkings artikler på siden deres i det hele tatt omtrent, og dere bruker tiden på å modifisere en boksåpner? For en ledelse.......... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ja, da så! gidder ikke bruke en time på å lage det for å spare under et halvt minutt. men, men, har du ikke noe annet å gjøre så! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Fantastisk bra!!! Fikk meg en god start på dagen her nå! Likte spesielt den slagbor løsningen. Skulle gjerne ha sett en storkjkkken-kokk med verneutstyr og den der i hendene.... Til dere over som kritiserer har jeg bare en ting å si; get a life! Denne artikkelen er helt i tråd med mentaliteten og matvettet en ekte overklokker bør besitte! -KJ Endret 5. mars 2004 av jevel Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har ingen problemer med å se humoren i denne artikkelen, og i og for seg er den glimrende...men jeg kan ikke se at den har noe på Overklokking.no å gjøre? Jeg er ganske overbevist om at hvis noe lignende hadde blitt postet på forumet, ville den blitt stengt som feilpost...uten diskusjon... Nå må jeg ned i kjelleren, har en 2 KW vinkelsliper som må testes. Bør være super å åpne 10 liters bokser med snurring hvis det finnes... Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Haha! Den var genial. Et annet projekt er å kjøle cpu meg joika kaker, så klokker du og lager mat samtidig. Da kan du bruke innretningen til å åpne joika kakene før cpu blir for varm, så den har noe med overklokking å gjøre. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 La meg bare få si med én gang at denne type artikler ikke er på initiativ fra ledelsen overhodet. Men Hr. Bolling er et oppkomme av sprø innfall, og når han tar initiativet selv til noe slikt... Ja, da kan vi ikke si nei takk. Det samme skjedde når han "overklokket" en tannbørste. Dersom vi ikke hadde rom for litt humor innimellom alt vi driver med, ville vi være en svært så kjedelig site. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Var dette så spennende da? Elektriske boksåpnere kan man kjøpe mange steder, og de er enklere å håndere også. Endret 5. mars 2004 av Mr D Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jo, men det er da helt klart mer prestige i å overklokke en gammel analog modell... -KJ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) blei sulten nå jeg Hva med og oc'e en sånn raspe-sak(husker ikke hva det het) Endret 5. mars 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Den der eide.... ikke det at jeg eter hermetikk noen gang men Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Eg har ein kompis i frå Nord-Norge som visstnok bygde om ein Opel Kadett kabriolet til automatisk senking/heving av presenningen ved hjelp av ein påhengsmotor!? Kan du sette ein drill på oppvaskkosten og? Då ville jo oppvasken gått unna som ein drøm! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Uten humør her i forum forsvinner jeg og sikkert mange andre med meg..... Hvis man er så trangsynt på humør så da vil jeg bare si følgende: Get a life Takk til trådstarteren for et humøristisk innslag ! Edit: humørleif. Endret 5. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hahaa! Diggbart! Skulle gjerne sett en video av dette, med slagbor på full pinne... *splatt* Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dersom vi ikke hadde rom for litt humor innimellom alt vi driver med, ville vi være en svært så kjedelig site. alt vi driver med? For meg ser det ikke ut som dere driver på med en dritt... eller kanskje det bare er dritt dere holder på med Hilsen Fosco Lenke til kommentar
Raider Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Skal si meg enig i Fosco, til og være en veldig populær side blant fjortiser har dere og komme med flere tester. ikke sånne boks åpner tester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå