Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL endelig tilgjengelig

Anbefalte innlegg

Hva skal man velge?

Foreløpig er jeg begrenset til telenor og de som bruker telenors nett.

Fra tid til annen spiller jeg endel og da er gaming ping viktig.Når jeg er på isdn/modem har det aldri vært noe problem.Ligger stort sett på 90-120 på en dårlig dag.Og gjennomsnittlig 50-70 ellers.

Hører at en del som bruker telenor adsl sliter litt med dårlig gaming ping.

Er dårlig gaming ping noe som kan fikses lokalt med feks bedre modem,drivere og sånt?Eller er det noe som ISP er skyld i.

Har sjekka ut telenor,tele2,bluecom og mtu-link og for meg så ser dt ut som de er sånn nogenlunde like på pris.Største minuset med telenor er download begrensningen de har.Men samtidlig har de et bedre etablerings tilbud enn de andre pr i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du spiller på utenlandske servere ville jeg gått for Tiscali . jeg sitter med 20-40 i dos ping til mesteparten av europa og under det i skandinavia . men på norske servere så er ikke pingen så veldig god.

E

Lenke til kommentar

har 10 i ping mot vg.no med min 704 linje fra telenor.

Bra ping på de fleste servere jeg gaymer på også. men det er seff avhengig av servern også.

vetkje jeg. hørt at catch er bra. gode peering avtaler. men det tipper jeg teleknot har også. Tele2 router battle.net trafikk via italia. Ikke bra =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...