Gå til innhold

Er denne bra?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ihvertfall den var bra.

Filmen fikk mye pepper fra kristenfolket, men de fikk ikke med seg poenget tror jeg. De slakta filmen pga at den var "spekulativ", men det var det som VAR den siste fristelsen. Skal ikke "spoile" noe mer. Jeg mener den er verd å se.

Annen god film er "Jesus fra Montreal". Denne "fortjente" kanskje litt pepper. Men den har et par et par gode poenger og "filmmessig" er den veldig god.

Lenke til kommentar

Det høres lovende ut. Kommer til å bestille den, men tror

jeg gjør det hos Play com.

Der er den jo under halvparten av prisen og med norsk tekst også

Jeg er forbauset over hvor billige playcom er i forhold til andre. Hvordan

kan det ha seg at de er så veldig mye billigere ofte?

(gjelder cd plater også)

Lenke til kommentar

Fordi avgiftssystemet i norge er fullstendig idiotisk. Jeg kjøper nesten alle filmene mine fra play.com selv, samt musikk og noen spill. Play.com befinner seg på Jersey såvidt jeg vet, og unngår det generelle (eller noe av det) avgiftssystemet i england. Har aldri lest noe særlig om akkurat det, men har hørt de drar nytte av den fysiske lokasjonen av selskapet.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
Har alle DVDer play.com selger norsk tekst?

Flere, men du må sjekke hver og en DVD. Står "subtitles" der.

Eldre filmer, som ble utgitt på VHS (eller noe enda eldre) før det var DVD, pleier vel ofte å ha teksting på flere språk, slik at den samme utgivelsen kan selges i flere land, eller? (Jeg tror bare. Har lagt merke til akkurat det der, men vet ikke om det er grunnen.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...