finfyr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei Jeg skulle hjelpe en kompis med noe datagreier. Giddet ikke skrive alt jeg skulle ha sagt, så jeg startet en lydsamtale i MSN. Han hørte meg klart og tydelig, som alltid. Han skrev selv at han ikke hadde mic på maskina. Og det har han ikke, det vet jeg. Men det som skjedde var at jeg hørte lydene som han hadde på sin maskin. Når jeg skrev en melding på msn til han, hørte jeg den lyden som kommer når en mottar en melding. Jeg ba han sette på en mp3 i winamp, da kom også den lyden hos meg. Hvordan er dette mulig? Er for meg et mysterium uten sidestykke. Har det en naturlig forklaring kanskje? Takk Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 lydinnspilling er sikkert satt til og ta opp fra wawe/mp3 eller lignende Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 lydinnspilling er sikkert satt til og ta opp fra wawe/mp3 eller lignende Ja, eller 'What you hear' eller noe sånt. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jøsses. er ikke verre enn det da nei. Jaja, en lærer så lenge en lever. Takk for raske svar begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå