ritz00 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! jeg kjører Windows Xp Norsk og er veldig fornøyd.. men det er ett problem som opstår etter jeg har kjørt windowsxp i ett par måneder. Når jeg logger på så logger den bare av igjen og jeg kommer ikke videre. dette skjer på begge pcene vi har i huset... noen som vet hva som er feilen? Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Skjer det også når du logger inn som Administrator? Får du til å sjekke eventloggen? Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 ja det skjer på begge påloggingene jeg har... det eneste som går er i sikkerhets modus. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Start i sikkerhetsmodus og les av eventloggen. Start-> Programs-> Administrative Tools-> Event Log Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Start-> Kontrollpanel-> Administrative Verktøy-> Eventlogg <-- Noe i den dur vertfall! Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 jaja...hva kan jeg gjøre der? Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Sjekke om du finner noen feil ved pålogging blant annet! Finner du ikke ut noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå