Gå til innhold

Fjerne Windows Messenger ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke lettere med:

Control Panel -> add/rem prog. -> add/rem. windows components -> scrolle ned og fjerne avhuket ved Windows Messenger?? (og kaskje msn explorer samtidig?)

Blir den virkelig borte da? :ermm:

Hvis man gjøre dette med IE og går på start -> kjør iexplore så kommer den fortsatt opp.

Lenke til kommentar

Kommer den frem igjen?????? :dontgetit:

Den blir borte hos meg. Det er dette jeg gjør med mine installasjoner før jeg installerer MSN messenger. ;)

Vil du legge litt smør på flesket så har jeg en annen metode også (det blir på engelsk siden jeg kjører engelsk OS):

start -> run -> "gpedit.msc". Under "Computer Configuration" -> "Administrative templates" -> "Windows Components" -> "Windows Messenger" kan du sørge for at Windows Messenger aldri kan kjøres på maskinen. Det vil ikke avinstallere messenger, men du vil ikke kunne kjøre den heller.

Håper dette hjelper da! :)

Lenke til kommentar
HER

Mange tråder om dette btw.

Når jeg prøvde den remove linjen der sånn så fikk jeg den feilmeldingen. : Kan ikke fjerne registreringsinformasjon om OCX 16422.

Noen anelse om hvorfor det ?

Mvh

Ole

EDIT: Men den fikk vist fjernet windowsmsg.

Endret av Crazy Joe
Lenke til kommentar
Når jeg prøvde den remove linjen der sånn så fikk jeg den feilmeldingen. : Kan ikke fjerne registreringsinformasjon om OCX 16422.

Fikk det jeg også. Prøvde du å fjerne den via legg til/fjern programmer først?

Mulig det er derfor denne kommer. Er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Fikk det jeg også. Prøvde du å fjerne den via legg til/fjern programmer først?

Mulig det er derfor denne kommer. Er ikke helt sikker.

Nei jeg gjorde ikke det, så det er meget mulig at det er det som er årsaken men poenget er at den "møkka" biten er borte

Takk for hjelpen

Mvh

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...