-sLiCer- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jeg har ett stort problem i cs! det kommer frem som hardware lagg når det skjer mye, musa flytter seg ikke, tastene fungerer ikke og alt "henger" jeg har en xp 2000 512 mb ram og geforce fx 5600 kort! har noen en anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm hadde noe tull i starten da jeg byttet hovedkort men fixa det med nye brikksettdrivere. men prøv å laste ned nyste brikkesett dirvere og grafikk kortdrivre. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kan også være relatert til feil drivere for LYDkortet. Har det vært slik hele tiden, eller har du gjort noe spesielt med PCn? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du kan også sjekke pcen for spyware bruk ad aware det er et bra program. Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har fått problemet nå i det siste! aldri hatt det før, annet enn med ett gammelt skjermkort! det er ingen artifacts som tilsier at gpu er varm! ikke software heller! noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå