Gå til innhold

Integrert lydkort bare crap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Hva gir best lyd?

 

1. Mitt gamle SB Live! Player kort

2. Integrert lydkort på hovedkort av typen: 6 channel CMedia C9739a Audio

 

 

På forhånd mange takk for innspill :cool:

Nesten helt sikkert det gamle live lydkortet ditt... Som regel er det masse susing på intergrerte kort... du kan høre støy, og det har som regel ganske dårlig lyd. Men det er hva jeg mener, mange synes disse kortene er mer enn gode nok. Men i ditt itlfelle, ville jeg helt klart brukt live kortet, det er et ganske greit kort

Lenke til kommentar

Var en som fortalte meg at til og med soundstorm høres ut som en blikkboks sammenlignet med ett live kort. Skummel tanke. Selv så har jeg nettopp prøvd onboard vs. creative audigy. Jeg tok ut audigy'en fordi jeg skulle teste om det var det som gjorde maskinen ustabil. Det var det ikke, men siden jeg er ganske lat når det gjelder å fikse min egen PC så brukte jeg bare VIA AC97 onboard møkka i ett par dager. I Går så gikk jeg lei av å ha dårlig lyd så jeg satt inn audigy'en igjen. Forskjellen var orgasmisk for å si det mildt. Det var vel omtrent som å gå fra knappenål med papirhorn til stereo for første gang. Også er heller ikke creative sine produkter de som er kjent for verdens beste lyd kvalitet heller. Men dårlig vil jeg ikke kalle det. Folk som har peiling på slikt sier at M-Audio sine kort visstnok skal ha den beste lyden av de billige lydkortene og driverene skal være en god del bedre enn creative sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...