Corse Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg er ganske sikker på at hovedkortet mitt støtter usb 2.0, men når jeg nå overfører data via USB går det rimelig sakte og vedder på at jeg bare har 1.1 for øyeblikket. Hvordan får jeg aktivert 2.0 ? Laste ned noen patch elns? Har MSI noe hovedkort. Takk Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvis du bruker XP, tror jeg du må legge inn SP1. Da jeg gjorde det, fikk jeg støtte for 2.0 iallfall Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ... og hvis du har Win2000 må du ha SP4. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Samt at begge enheter må støtte USB 2.0 "high speed". (ikke bare "full speed" som er det samme som USB 1.1) Lenke til kommentar
Corse Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 får jeg tak i SP1 med "snuskete" XP? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Corse: Kan du si noe om hovedkortet ditt? Nytter ikke å instalere sp1 om du ikke har hi-speed usb 2.0 støtte i hardwaren din? Lenke til kommentar
Corse Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 har ikke esken eller noe hvor modellnr står, er det noen måte å finne det ut på ? uten å åpne maskina og kikke? Det er iallefall MSI av noe slag. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 får jeg tak i SP1 med "snuskete" XP? Nei... Hvis du har en Windows 95, 98, Me, 2000 -lisens liggende kan du kjøpe en Studentversjon for ca. kr. 600,- og få orden på sakene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 har ikke esken eller noe hvor modellnr står, er det noen måte å finne det ut på ? uten å åpne maskina og kikke? Det er iallefall MSI av noe slag. Du kan bruke aida32 til å finne ut hva hovedkortet ditt heter, men du finner det også på selve kortet ditt. Normalt mellom agp og psi slottene om ikke eg husker feil i farten, lenge siden eg rotet inne i kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Skriveleif Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 får jeg tak i SP1 med "snuskete" XP? Ja. det går fint an så snuske til SP1 en på en snuskete XP versjon(eller "backup" som jeg liker å kalle det) ved å snuske til noe aktivering. Skal ikke gå inn i dybden på det her (ref rettningslinjer), men det er fullt mulig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 får jeg tak i SP1 med "snuskete" XP? Ja. det går fint an så snuske til SP1 en på en snuskete XP versjon(eller "backup" som jeg liker å kalle det) ved å snuske til noe aktivering. Skal ikke gå inn i dybden på det her (ref rettningslinjer), men det er fullt mulig. Fy deg ! Lenke til kommentar
Skriveleif Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva, Fy meg? Ok det er på kanten av rettningslinjene, men hva med lyving? Er det lov? Svaralternativene blir jo: 1. NEI = Løgn, for det går an 2. JA = sannheten, men kan oppfattes som en "oppfordring til piratvirksomhet" 3. Ikke noe svar = Holde tilbake informasjon jeg sitter på Jeg mener at dette ikke kvalifiserer til en "Fy deg !" En detaljert framgangsmåte derimot, med gyldige nøkler og referanser til hvilke filer/program som må kjøres vil helt klart være et brudd på retningslinjen for dette forumet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva, Fy meg? Ok det er på kanten av rettningslinjene, men hva med lyving? Er det lov? Svaralternativene blir jo: 1. NEI = Løgn, for det går an 2. JA = sannheten, men kan oppfattes som en "oppfordring til piratvirksomhet" 3. Ikke noe svar = Holde tilbake informasjon jeg sitter på Jeg mener at dette ikke kvalifiserer til en "Fy deg !" En detaljert framgangsmåte derimot, med gyldige nøkler og referanser til hvilke filer/program som må kjøres vil helt klart være et brudd på retningslinjen for dette forumet. Litt da Ofte går postene om crack/warez over til PM når noen "vet" litt mer enn andre......................... "Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale." Lenke til kommentar
Skriveleif Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ..."Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale." ... Gir meg ikke på den Så lenge det ikke ligger linker eller noe diskuteres(som i flere innlegg) er det ikke brudd på rettningslinjene. Ontopic: Tror faktisk USB2 støtten er avhengig av rette drivere til HK installert. Jeg har ikke SP1, men fikk høy fart fra en USB2 ekstern HD jeg lånte. Har ikke regnet på det men tror det av i "15GB på 30 min" området. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1862071 Har du ikke NForce2 HK så er det USB2 drivere til MSI hovedkort og.. Broderen har MSI hk og jeg vet at jeg fikk USB2 til å fungere på det uten SP1 Finner du ikke driverne så mener jeg at han har dem liggende på HD enda.. http://www.msi.com.tw/program/support/driv...pt_dvr_list.php TaZ Endret 8. mars 2004 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå