kalleklovn95 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 jeg har akkurat installert linux for første gang, det går fint til selve påloggingen på Linux etter oppstarten, jeg får opp et rart påloggingsvindu der jeg må skrive inn passord og loginnavn på en linje,.. uten muligheter til å trykke Ok, eller no. skal dette vere være slik? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 16:14, kalleklovn95 skrev:jeg har akkurat installert linux for første gang, det går fint til selve påloggingen på Linux etter oppstarten, jeg får opp et rart påloggingsvindu der jeg må skrive inn passord og loginnavn på en linje,.. uten muligheter til å trykke Ok, eller no. skal dette vere være slik? det er vel ikke sort bakgrunn og "fixedsys" lignende font? :razz: hvis d er det så er d som d skal være. grafisk logon har jeg aldri prøvd Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 så vidt jeg kan huske så skal det være slik hvis du har valgt Gnome. Det er bare å trykke enter. Jeg bruker ikke grafisk logon lenger :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå