Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

AMG til Mercedes c-klasse

Anbefalte innlegg

Halo,

Er d noen som vet om hvor man kan få tak i AMG støtfanger men tåke lys i, foran på en Mercedes C-klasse 98mod(W202)???

Har hørt at d pgså finnes "Avantgarde" grill til C-klassen men d er vist uorginalt, noen som vet hvor man får tak i sånt??? :w00t::thumbup::w00t::thumbup::w00t::thumbup::)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den grillen har jeg sett her i Ålesund, men den bilen er importert, så grillen er sikkert montert i Tyskland. Ikke mye hjelp fra meg der. Men den finnes ja!

"Alle" deler kan sikkert bestilles på din lokale stylingsjappe, iallfall hvis du bor nært Oslo. Og montering av en grill burde ikke være særlig vanskelig ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Halo,

Er d noen som vet om hvor man kan få tak i AMG støtfanger men tåke lys i, foran på en Mercedes C-klasse 98mod(W202)???

Har hørt at d pgså finnes "Avantgarde" grill til C-klassen men d er vist uorginalt, noen som vet hvor man får tak i sånt??? :w00t:  :thumbup:  :w00t:  :thumbup:  :w00t:  :thumbup:  :)

Hei!

AMG fangere er sikkert noe jeg kan prøve å få tak i siden dette er noe jeg selger deler til vanligvis... Ikke AMG men mercedes altså... Avantgarde grill er også noe vi selger som koster 1900+mva. Jeg har meste parten av slitedeler og vanlige deler til Mercedes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...