razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Lurer på om vi kan splitte det forumet slik at vi får en kategori for Skjermer og en for Skjermkort.. Jeg er veldig interisert i skjermkort, men bryr meg lite om skjerm-diskusjon.. Noen som er enig? Edit: Post 600 Endret 4. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kunne vært lurt etter som skjermkort og skjermer begynner å bli så store tema her på forumet. Støtter jeg ja. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Det er egentlig ingen dum idè. MEN; Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større. EDIT: Flere kategorier = mindre oversikt (bare se hva som skjedde på gamer.no-forumet), men akkurat i dette tilfellet støtter jeg forslaget. Endret 4. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 QUOTE (PoleCat @ 04/03/2004 : 22:30) Det er egentlig ingen dum idè.MEN;Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større. Nemlig. Synes det er veldig uoversiktlig på Skjermer, Skjermkort-forumet nå.. Hadde vært konge om det kunne blitt splittet til to forskjellige kategorier.. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Synes her er nokk kategorier fra før. Hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Det blir mye mer ryddigere.. Det er tonn med skjermkort- og skjermer-tråder i den kategorien. Ville vært mye mer oversiktlig og hatt en til vær.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 QUOTE (PoleCat @ 04/03/2004 : 22:30) MEN;Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større. Skjermer og skjermkort er jo EGENTLIG to HELT forskjellige ting. (Men på en annen måte har det jo en del med hverandre å gjøre) Mens hovedkort, cpu og ram har jo bla. fsb til felles. de forskjellige tingene yter i forhold til de andre tingene. Så derfor syntes jeg det er en god idè å dele dette forumet i to blit mye mer ryddig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 QUOTE (andesam @ 10/03/2004 : 18:17) QUOTE (PoleCat @ 04/03/2004 : 22:30) MEN;Da kan du egentlig si det samme om "HK, CPU og Minne", som er tre forskjellige ting, men som også har noe med hverandre å gjøre. Selv om forskjellen skjermkort/skjermer kanskje er større.Skjermer og skjermkort er jo EGENTLIG to HELT forskjellige ting. (Men på en annen måte har det jo en del med hverandre å gjøre) Var det ikke akkurat det jeg skrev da? Sikkert litt dårlig formulert. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 QUOTE (PoleCat @ 10/03/2004 : 18:25) Var det ikke akkurat det jeg skrev da? Sikkert litt dårlig formulert. Var ikke bare ment som et svar på din post... (hvis du skjønner) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg støtter det.. hva med en poll? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skjønner og støtter til dels argumentene for splitting. men jeg sliter med å se for meg en ok løsning på det praktiske Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hva med å få en uttalelse fra Admin/ForumTech? QUOTE (the coolkid) jeg støtter det..hva med en poll? Hjelper vel ikke med en poll hvis det ikke blir aktuelt uansett. Det måtte vel vært hvis forumstyret skal se på det, og vil vite om det er ønskelig eller noe slikt. Endret 14. mars 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er mange tråder, og uoversiktlig innenfor skjermkort og skjermer. ved en oppdeling synes jeg også at det ville være enklere Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Kan vi få et svar fra en moderator om dette? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 QUOTE (razh0r @ 16/03/2004 : 19:57) Kan vi få et svar fra en moderator om dette? vi holder på med å lage et forslag til ny forumstruktur, og det som blir nevnt her nå er vel en av endringene som har blitt foreslått om jeg ikke tar helt feil. alikevel, hvis det er et "offisielt" ønske fra dere brukere så kan det være lurt å sende en epost til [email protected] slik at det ikke blir glemt i den hektiske prosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg