Lazaa Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Se dette pussige forumet a! Endret 4. mars 2004 av Lazaa Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Driver vi litt reklame her eller? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er vel ikke du som har startet den? Litt reklame??? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Her lukter det mere reklame.. på din første post nevner du dette forbanna forumet.. Jeg som trodde jeg hadde fått dette grusomme forumet ut av tankene mine, men så må selfølgelig du nevne det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Skjønner ikke at folk gidder å starte mobil-forum når man har amobil's forum.. GeeZuZz (og kanskje molna) har vært heldige med forumene sine. PROPS! Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Faktisk ikke min side, og det er jeg stolt av Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Faktisk ikke min side, og det er jeg stolt av Reklame er jo ikke helt bra da Hva er molna sin side? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Driver vi litt reklame her eller? Ser slik ut. Kan ikke bevises tho, men jeg stenger den uansett for grov feilposting. Selv om forumet handler om mobiltelefoner handler denne posten fint lite om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg