exylon Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hallo... Jeg lurte på hvor er det beste stedet på internett når man skal kjøpe spill? Jeg skal kjøpe meg "Postal 2" og "Postal classic & uncut" og jeg finner det på Amazon, men hvordan er det med frakt og sånn der? Spillene koster på Amazon : 17.48 £ altså ca 225,- NOK Hvis noen har bestillt spill derfra, hvor mye ga dere i frakt og sånn?? Mvh exylon Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) www.playx.no Virker som en useriøs side for meg. Blanding av norsk og engelsk skrift. Blander språkene her og der. Og hvor er GameCube spillene?? Endret 5. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
TAS Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 www.cdon.no er en bra butikk.(egen erfaring) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 www.cdon.no er en bra butikk.(egen erfaring) Helt enig cdon anbefales Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hva med gamesmix.com ? Endret 5. mars 2004 av notarget Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Play.com er vel også en vinner... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Anbefaler cdon.com på det sterkeste jeg også. Meget god webshop for å handle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå