ZyberZone Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen som vet hvor man kan kjøpe de batteriene som vant testen i TV2 hjelper deg i dag? Skulle ha trengt noen til mitt Canon A60 Skal ha lader + batterier Lenke til kommentar
donjon Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Var det ikke Vanson batterier som ble vurdert som best? De selger Vanson 1800 mAh på Clas Ohlson i hvert fall. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jo, det var vanson. Både batterier og lader. Får vel sjekke der da Edit: fant dem! God pris var det også. Men den laderen dem har på Claes Ohlson er jo ikke noe særlig. Ser jo bare ut til å kunne lade 2 batterier.. Å jeg har jo 4 batterier til kamera. Dessuten tar det jo 15 timer, dvs 30 timer mellom hver gang jeg lader batteriene til jeg kan bruke kamera. Kan jeg kjøpe de batteriene, å kjøpe en annen lader? Hva slags lader? Endret 5. mars 2004 av ZyberZone Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 De har to ladere fra Vanson på Clas Olsson. Den ene er en hurtiglader som forøvrig var den som vant + en lader som ser ut som den ta kun 2 baterier men det er plass til 2 på baksiden også. Har begge selv. Den minste bruker ca 15 timer å lade bateriene og den andre bruker ca 1 time. Begge er veldig gode. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Finner bare den ene laderen på clasohlson.no. 32-5100 - Den med to batterier frem. Bra du sa ifra at det var to bak også, da kan det jo bli aktuelt. Du har ikke nr til den hurtigladeren? Kjekt med 1 times lading Lenke til kommentar
donjon Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Finner bare den ene laderen på clasohlson.no.32-5100 - Den med to batterier frem. Bra du sa ifra at det var to bak også, da kan det jo bli aktuelt. Du har ikke nr til den hurtigladeren? Kjekt med 1 times lading Det er jo en skokk med Vanson-ladere på nettsida, men laderen med produktnummer 32-8506 er vel den som ble vist på TV2? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har selv kjøpt Vanson 1800mAh på Clas Ohlsson og de varte mye lenger enn f.eks. Hähnel 2000mAh eller GP 1800mAh.. (helt til jeg mistet batteriene i snøen og ikke fant dem igjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå