2maz Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lurer på om hva dere mener om vår alles Telenor... Virker som den almenne oppfatningen er at det er djevelen selv... Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) ENIG www.Tele(h)or.no Endret 4. mars 2004 av kenny28 Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg jobber for en entreprenør som gjør mye jobb for Telenor og må si at de hadde nok neppe blitt så store om de ikke hadde hatt monopol så lenge.. Problemet deres er elendig internkomunikasjon og svært lite innsikt blant ledelsen i hva som skal til for å levere produktene sine... Men hele telebransjen har den tendensen der da.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Har telefonabonnement og ADSL fra Telenor, og er fornøyd Endret 4. mars 2004 av rlz Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror dette emnet har vært oppe i mange tråder tidligere. Tror det har vært en "Er det ikke rart at Telenor finnes"-tråd, mens jeg lagde en "hva er din mening om Telenor"-tråd. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lurer på om hva dere mener om vår alles Telenor... Virker som den almenne oppfatningen er at det er djevelen selv... Jeg er faktisk meget fornøyd med adsl linja fra telenor, har som oftest 14-20 dager uptime på PPPoE greia. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har ADSL fra Telenor og er dritt lei det hele. Nytter ikke å spille cs med 400 ping, den ene gb forsvinner i løpet av et døgn, ustabil linje og finner aldri folk på kazaa. Noe jeg glemte? Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har ADSL fra Telenor og er dritt lei det hele. Nytter ikke å spille cs med 400 ping, den ene gb forsvinner i løpet av et døgn, ustabil linje og finner aldri folk på kazaa. Noe jeg glemte? Hva mener du med at du ikke finner folk på kazaa? Kan ikke se at det skulle være Telenors feil... Lenke til kommentar
goggen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har ADSL fra Telenor og er dritt lei det hele. Nytter ikke å spille cs med 400 ping, den ene gb forsvinner i løpet av et døgn, ustabil linje og finner aldri folk på kazaa. Noe jeg glemte? Utrolig bra å skylde på Telenor for at "den ene gb'en forsvinner i løpet av et døgn" - du får laste ned litt mindre da! Det eneste negative med Telenor jeg kommer på, er prisen. Er vel en trend i tiden at det er in å hate Telenor. Lenke til kommentar
2maz Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Vet ikke helt om jeg er enig i all kritikken... har selv telenor adsl og synes det funker helt akseptabelt. Linja er stabil og nå har de økt hastigheten og satt opp limiten. Kanskje litt dyrt men... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ... dette har da aldri vært oppe før? Jeg har Telenor på ADSL, hustelefon og mobil. Jeg gidder ikke stresse for småbeløper, når QoSen deres er så god som den er. Aldri hatt noen problemer med Telenor whatsoever, bare positive overraskelser. bfisk Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har ADSL fra Telenor og er dritt lei det hele. Nytter ikke å spille cs med 400 ping, den ene gb forsvinner i løpet av et døgn, ustabil linje og finner aldri folk på kazaa. Noe jeg glemte? Utrolig bra å skylde på Telenor for at "den ene gb'en forsvinner i løpet av et døgn" - du får laste ned litt mindre da! Det eneste negative med Telenor jeg kommer på, er prisen. Er vel en trend i tiden at det er in å hate Telenor. Jo, det er telenor som har satt den stygge 1GB grensen. Men det værste er kanskje de som bestiller slik ADSL. Lenke til kommentar
zadu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 at det i det heletatt finner en "gb-grense" er jo fantastisk... telenot kommer ikke til å få meg som kunde med sånne regler, atpåtil den grusommer reklamen: mye mye mye raskere internet Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg er ganske fornøyd med telenor Har alltid fin ping i CS og linja er aldri nede. Men er et par ting jeg irriterer meg litt over og det er nedlastnings grensa og å spille warcraft 3 på batlle.net... Jeg får ca 150ms på bnet mens feks de som har Bluecom ligger på 30ms.. Det er kjipt ;( Men ellers er jeg fornøyd Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) at det i det heletatt finner en "gb-grense" er jo fantastisk... Det har vært slik i utlandet i mange år allerede, og jeg har hørt at i løpet av de neste årene så kommer alle ISP'ene gå over til et slikt system. Jeg har Telenor på ADSL, hustelefon og mobil. Jeg gidder ikke stresse for småbeløper, når QoSen deres er så god som den er. Aldri hatt noen problemer med Telenor whatsoever, bare positive overraskelser.bfisk Jeg mener det samme. Har hørt at Tele2 har problemer med den "Little Bill" reklamen nå. Fordi om de skal være i proposjon med prisen, så skal egentlig "Little Bill" være 1,80. Og så har jo Telenor et helt hav med rabatter her og der. Endret 4. mars 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jeg er svært fornøyd med min telenor adsl-linje, den har vært oppe i snart tre år i strekk (bank i bordet!) med svært god ping, og jeg har selvsagt ikke noe tåpelig begrensning på nedlastingen. 1024 inn men dessverre kun 256 ut. upåklagelig kundeservice - som gir vettuge svar, kombinert med fravær av problemer, gjør at jeg gir telenor terningkast 7. og nei, jeg jobber ikke i telenor. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg har Telenor på ADSL, hustelefon og mobil. Jeg gidder ikke stresse for småbeløper. Aldri hatt noen problemer med Telenor whatsoever, bare positive overraskelser. bfisk Helt enig. Skjønner heller ikke hvorfor folk skal klage så mye, det er jo bare å skifte leverandør visst telenor leverer så j**** dårlige produkter! Endret 4. mars 2004 av je_breivik87 Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har telefonabonnement og ADSL fra Telenor, og er fornøyd Deler den. Aldri nedetid og her holder det faktisk med 10Gb... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Vær så snill å bruke SØK funksjonen angående dette emne. Tror dere kan få det svaret dere vil ha etter noen søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg