lysbryter Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har IBM-disker fra før, og de kjører jeg selvsagt IBM Drive Fitness på. Men min nye Western Digital Caviar 7200 80Gb (WD800BB) - hva slags programvare kan jeg bruke for å teste den (like grundig)? Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Dra på western digitals hjemmeside.Der finner du helt sikkert et liknende prog. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Har hørt snakk om at IBM Drive Fitness funger på alle disker, men WD har sikkert egne programmer de også. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Du finner et program fra WD her. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Takk for svar. Testen gikk heldigvis fint. :smile: Men da jeg skulle installere progammet ble jeg også tilbudt å installere "Data Lifeguard Lifeline service"... noen som vet hva det egentlig går ut på? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Se her. "Lifeline enables Western Digital to quickly alert customers and communicate critical issues that could affect their drives or data. Leading PC and operating system manufacturers utilize similar technology to keep customers apprised of updates for their products." Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg HAR lest det... men jeg lurer fortsatt på hva det egentlig er, om det er noen som har no erfaring med det... Er det nyttig å ha, eller er det nærmest "spyware" eller er det drivere som gjør systemet tregt? Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 19:52, lysbryter skrev:Jeg HAR lest det... men jeg lurer fortsatt på hva det egentlig er, om det er noen som har no erfaring med det...Er det nyttig å ha, eller er det nærmest "spyware" eller er det drivere som gjør systemet tregt? det er ingen spyware, viss problem oppstår blir du connecta til support så vitt eg veit. og programma til WD støtter berre Windows 95/98/ME, ikkje 2k eller XP..så eg er litt sur :smile: men dei holder på med dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå