w0d00 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 På tildelt minne i ytelse har jeg 138mb/1249 Økte minne med power strip med 4, nå er alle ikoner på skrivebordet rare, og pcen er utrolig treg til å åpne mapper etc.. Hvordan tildeler jeg pcen mer minne?? Hva har skjedd?? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Rart at ingen her på forumet kjenner noe til dette?!! Hmmmm. . . . Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) hold deg til den forrige tråden din du Endret 5. mars 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Du kunne også ha trengt en mer informativ topic. Ser egentlig ikke noen grunn til at han ikke skal få lov til å åpne en ny tråd. Men han har jo spurt om akkurat det samme i den andre tråden hans. Bare at der var første innlegg en annen problemstilling. Endret 5. mars 2004 av Murty Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er det virtual memory og paging file du snakker om. Hvor mye ram har du på marskina di? Høyreklikk på My computer-properties-advanced,trykk på settings under performance-advanced.Nederst der står det virtual memory. trykk på change. Hva sier det skillearket? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 han sier han har gjort en endring i pstrip, men jeg har aldri sett den innstillingen selv Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Var ikke meningen å sterte noe oppstyr pga. to tråder.. Ja, det er vel virtual memory.. har 512MB.ram. Skal prøve det du sier når jeg er ferdig på jobb.. Takk for tipset ghbing... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Gjør om det med powerstripen. Jeg bruker å gjøre det slik på min marskin. Custum size. Initial size:768 Maximum size:1536 Det dobbelte av initial size. Sikkert mange meninger om akkurat det. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 512X2,5= min. og max. størrelse Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 han sier han har gjort en endring i pstrip, men jeg har aldri sett den innstillingen selv Jepp, økte ram i powerstrip med 4. Så ble skjermen svart i 2 sek, når den kom tilbake var alle ikoner veldig rare + at maskina var generellt veldig treg.. Kjørte pstrip sammen med real time hdr, kulene ble veldig hakkete og det "hakket (hagget)" generelt ellers i programmet også... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hvordan rare? Misfarga liksom? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 hvordan rare?Misfarga liksom? Ja, missfarga.. Gul, svart, rødt og grønt... Boota maskina og nå er fargene riktige igjenn.. Men maskina er fortsatt treg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå