Gå til innhold

Spørsmål til Gud


Anbefalte innlegg

Post dine spørsmål til Gud/Allah/Buddah eller noen av de andre hellige her.

Vet ikke om han svarer her på forumet eller kanskje et annet sted. Har i allefall et spørsmål:

 

Kommer jeg til himmelen eller ******?

 

mvh

mag

 

edit: litt morsomt at de sensurer h-elvete i forumet for politikk, relgion og samfunn.

 

edit: helvete er nå tatt av sensurlista.. jippi - mindre selvsensur!!

Endret av trMaG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære Gud

 

Jeg antar du har litt kontakt med gamle Erik down under. Det jeg lurer på, er han egenltig så slem som alle skal ha det til? I Bibelen er jo han egentlig en likandes kar, mens du dreper mennesker for fote, og når du ikke dreper de så torturerer du de. Jeg tror Belsebub er en kjekk kar!

 

Kjære Allah

 

Er det sant at du er pedofil? Hadde du ei 9 år gammel kone i si tid?

Lenke til kommentar

Oopps foresten jeg skal ha fest i morgen,så hvis du kunne vært så snill å lært meg det vin trikset du engang i tiden lærte din sønn hadde jeg vært evig takknemmelig+at jeg skal tilogmed begynne å tro(litt) på deg.

 

Thomas

 

(P.S ikke han andre Thomas Tvileren dette er en ny versjon!)

Lenke til kommentar

Kjære Gud:

Hvorfor er det så vanskelig å få fanatikere til å forstå at religion er noe personlig som ikke skal påtvinges andre?

 

 

Og hvorfor er det like vanskelig å få fanatiske ikke-troende til å forstå at tro er tro, og ikke noe som verken kan eller skal bevises?

Lenke til kommentar

"kjære Gud"

 

Har et lite spørsmål som jeg har hatt på hjertet en stund. Du har sikkert sett Bruce Almighty? (Med all den fritiden din, siden du lar stakkars uskyldige dø overalt, så har du nok sett ALT som er å se). Kunne jeg ha fått testet det en gang? Føler litt for å bytte ut den stakkars slitne 190 (mercedes) som står i garasjen i noe alà en Ferrari, lamborghini, porsche, eller alle de nevnte. I motsetning til deg som gjorde at vin flommet over og fisk dalte fra himmelen, så tenkte jeg at jeg skulle la det regne "hardware" fra himmelen (med en SUPER DUPER fallskjerm som senker farten no sykt, kan ikke få skadet de sarte delene :) ). Tror enkelte heller vil ha det enn illeluktende fisk. Har en del andre idèer på lager og, men tenkte vi kunne ta det på tomannshånd, hørte jeg lunch i dag klokka 13:00? Send me an angel med beskjed takk.

 

Og til slutt, hvorfor i S****sH E L V E T EINNIGRANSKAUGEN er det mulig å lage noe så TALENTLØST som brokkoli!?!?!? Og alle andre grønnsaker og forsåvidt, except for vanlig grønn salat, som er det eneste som ikke smaker DYNGE) Burde tatt deg en ferie du og la meg fikse det der. (*hint* til den overnevnte saken)

 

Mvh Hardware entusiast og ANTI grønnsaks mann. "may death come swiftly to all vegetarians, they are the devil, the devil I tell yah."

 

 

(tar forsåvidt diverse vitaminer så jeg får i meg det som faktisk er viktig i grønnsakene, altså IKKE smaken som er tilnærmet PUKE på det meste)

 

 

Edit: tips og spm til Allah

 

"Taliban jenter" å barberhøvler, bare et lite tips. Kan du også fortelle meg hvor Bin Laden har gjemt seg, i tilfelle Gud ikke vil la meg "vikariere" for han, er en liten belønning på han som jeg gjerne skulle hatt :)

 

 

Edit 2: spm til Buddha

 

Keep up the good work, du gir oss underholdende "munke" show. Et lite tips til deg og. "Have you seen your penis lately?", ser du har en type DIGER øl mage, eller hva det enn er du har drukket, burde kanskje vurdere litt shaolin trening du og, trene bort litt "valg" flesk.

Endret av Mello
Lenke til kommentar

Må bare spørre, alle lurer vel på det.

 

Hva er meninga med livet? Er det no mer en ete, ****** og sove?

 

PS: Jeg er mere eina en han over til å få vikariere for deg... det er jeg sikker på. *Hint, Hint*

 

 

 

 

Hvorfor lagde du verden med på så mange matematiske prinnsipper, var det enklere?

 

 

Hvorfor lot du oss ikke få litt magi å leke oss med, hadde jo vert så kult?

 

 

Hvorfor ga du meg lese og skrive vannsker, det er sinsvakt irriterende mange ganger?

 

Hvorfor gjorde du meg så lat?

 

....

Lenke til kommentar

Hvorfor lagde du så uperfekte vesener som mennesker, og hvorfor i alle dager lot du oss få fri vilje? Tipper det var gøy de første dagene, helt til Adam og Eva begynte å bli rebelske. Det hadde du ikke tenkt på det! Var du ikke sliten nok etter de syv dagene du brukte på å skape verden? Tenk på alt arbeidet du kunne sluppet unna. F.eks å bedømme hvem som kommer til himmelen og hvem som kommer til ******. Og hvorfor blir du sliten hvis liksom er Gud?

Lenke til kommentar
Til GUD:

 

Hvorfor i alle dager satte du Abraham på prøve ved å tvinge ham til å ta livet av sin egen sønn, når du er ALLVITENDE? Hvorfor utsette et menneske for noe så forferdelig, når du VET utfallet?

mvh

 

Gud ga menneskene egen vilje fordi han ikke ville gjøre dem til noen nikkedukker. Han viste utfallet, men ga dem likevel valget...

 

Kan være jeg tar feil, men Abraham fikk vel høre fra Gud at han skulle ofre sønnen sin, og så sa Gud i det han holdt på å gjøre det at han ikke skulle gjøre det - han ville bare teste troen hans. Eller tar jeg helt feil?

 

Mange spørsmål, og hvis noen av dere faktisk VIL vite svaret (og ikke bare spør for å sette oss stakkerere - som like å svare på spørsmålene - fast) ska ljeg sette meg ned å prøve å finne noen greie svar på flere av dem. Inntil det skjer, kan dere fortsette å stille spørsmål dere ikke vil ha svar på.

Endret av cnil
Lenke til kommentar
Kan være jeg tar feil, men Abraham fikk vel høre fra Gud at han skulle ofre sønnen sin, og så sa Gud i det han holdt på å gjøre det at han ikke skulle gjøre det - han ville bare teste troen hans. Eller tar jeg helt feil?

 

Stemmer. Poenget var at dette er en UNØDVENDIG og grusomm ting å utsette et menneske for. Gud = allvitende, hvorfor trenger han da å teste troen hans?...

Lenke til kommentar
Stemmer. Poenget var at dette er en UNØDVENDIG og grusomm ting å utsette et menneske for. Gud = allvitende, hvorfor trenger han da å teste troen hans?...

Ikke at jeg har peil - men det står vel kanskje i bibelen for å forklare oss som lever i ettertid hvor mye vi skal være villige til å gi for Gud - til tross for at han aldri kommer til å ville at vi skal gjør det.

 

But i dont know :roll:

Lenke til kommentar

Burde kanskje ha satt noen rettningslinjer i starten av tråden, men trodde folk skjønte dette:

 

1. Ikke svar på spørsmål, unntak selvfølgelig hvis du er Gud.

2. Still ett spørsmål i posten din.

3. Trenger ikke folk som quoter andres spørsmål og slenger på smiletegn osv.. Spamming kan man gjøre andre steder, hvis man absolutt føler for å få et høyere antall poster..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...