merl1n Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Heisann! Har en PC med trådløs mus og tastatur fra logitech. Plutselig sluttet musen og tastaturet å fungere. Jeg prøvde å sette i nye batterier uten at det hjalp noe. Så prøver jeg å koble til helt standard mus og tastatur, da får jeg musa til å funke, men ikke tastatur. Hvis jeg prøver å koble musen med tråd sammen med tastaturet uten tråd, funker ikke musa med tråd som funket sammen med tastaturet med tråd. (Tastatur fungerer ikke uansett) Dette ble mye rot, men håper noen skjønte hva jeg mente. Er det et virus som er ute å går, eller hva kan det være? Det funket jo fint for en liten stund siden. Er foreldrene mine som har brukt pcèn, så jeg aner ikke hva de har gjort. I følge de selv har de bare lest e-mail. Har tatt virusscan og virusprogrammet ble sist oppdatert i går.. Noen som har peiling ? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg hadde også det nesten akkurat det samme problemet... Eneste utvei jeg fant var å kjøpe nytt tastatur, gikk ikke ann å fikse det uansett hve jeg eller andre prøvde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå