eranro Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei. Kjøpte to PAPST-vifter, de som bråker minst.. Det hjalp da jeg satte dem inn i kabinettet, en nede foran og en oppe bak. Men jeg lurer på om jeg har satt dem riktig vei? Altså, om den nede foran suger luft inn eller ut. Hvordan vet jeg dette? Det står en pil på vifta, men hva sier den? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sug INN luft nede-forran.. og dra UT luft bak... ville iallefall jeg gjort.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 den siden av vifta som har 3/4 slike "stenger" som holder fast midten av vifte, er den retningen av vinden. altså, hvis du ser vifta fra den "pene" siden, den hvor du bare ser viftebladene, blir lufta sugd derfra. du kan også ta hånda foran å sjekke sjæl Lenke til kommentar
razer Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 På Papst-vifter er det også noen piler på "langsidene" på vifta. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 For best lufttrekk i kabinettet så gjør man slik som Axentrix sa. Varm luft stiger opp så det er fint hvis du setter viftene bak til å suge ut Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 den siden av vifta som har 3/4 slike "stenger" som holder fast midten av vifte, er den retningen av vinden. altså, hvis du ser vifta fra den "pene" siden, den hvor du bare ser viftebladene, blir lufta sugd derfra. du kan også ta hånda foran å sjekke sjæl Gjerne stikke den inni Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dette har blitt snakket om så mange ganger før her på forume. Og det en vifteguide som viser akkurat hvordan viftene skal stå i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg