w0d00 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Programet vil ikke starte! Får opp tip of the day, lukker boksen så kommer det ingen ting opp Hva skjer?? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg er nubee når det gjelder "noen" ord. Ser at den ligger som et icon nede på skrivebordet, men får opp egenskaper for skjerm hvis jeg åpner den... ??? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du må høyreklikke på ikonet i sys-tray, så får du opp de forskjellige menyene. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 På tildelt minne i ytelse har jeg 138mb/1249 Økte minne med power strip med 4, nå er alle ikoner på skrivebordet rare, og pcen er utrolig treg til å åpne mapper etc.. Hvordan tildeler jeg pcen mer minne?? Hva har skjedd?? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er det bare meg som ikke aner hva han prater om? tror dette er litt kontekstavhengig.... Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 En helt utrolig fantastisk post! Du må nok likevel gi oss litt mer informasjon enn dette. Prøv å gjøre den så nøyaktig som mulig. Håper uansett du finner et svar på problemet ditt! Thomas Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kan man låse skjerminnstillingene til f.eks. 60 eller 75 Hz, slik at alle spill også tvinges til det i tillegg til Windows? Hvordan..? Powerstrip 3.49, Windows XP Pro, 17" LCD. Sliter bittelitt med tearing i dårlig programmerte spill (sorry, PES3...) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hører under programvare. Flyttes.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå