Raper Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har en Toshiba SD 220E DVD spiller som i 2002 kostet 2500kr ny. Den sluker alt av brente plater uten problemer."Give me more"nærmest roper den ut.Den kan også gjøres sonefri enkelt.Jeg er meget fornøyd med den og den vant visstnok flere tester i 2002. Multicom selger den nå til 899kr så den som går og lurer på å kjøpe en DVD spiller til stuebruk og ikke har så mye penger,kjøp denne hos Multicom.Dette er et røverkjøp istedenfor å kjøpe modell "subsonicXXXX" hos REMA til 700kr. Ps Jobber ikke for Multicom,vil bare komme med et godt tips. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ps Jobber ikke for Multicom,vil bare komme med et godt tips. Hehe, så ikke det der først... Jo, takk for tipset Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har vurdert denne i lengre tid, men jeg har et par spørsmål: - Spiller den mp3 fra brent dvd? - Leser den dvd+r? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 De platene som jeg har prøvd og som fungerer er:DVD+RW,DVD-RW og DVD-R Har prøvd MP3 på en brent CD-R plate som fungerte flott. Legger til en engelskmanns erfaringer: My stand-alone Toshiba DVD player is a multi-region from the UK, SD-220E, and it has played everything (that burned properly!) that I have thrown at it. DVD +R and +RW, AND -R and -RW. It is a fantastic machine. I also have an older European SD-210E (only one model older) that has troubles with + R/RW discs, but is happy to play -R and -RWs. Amazing what a difference 6 months technology means nowadays! 2 kolleger av meg som nettopp kjøpte fikk med ei plate som du bare setter inn og trykker play for å gjøre den sonefri.(plus at PAL/AUTO må stå i AUTO før du starter) Vel jeg kjøpte nettopp en til og da fulgte det ikke med ei plate som gjør den sonefri.Så her må hver enkelt forsikre seg at Multicom legger ved sonefri plata. Jeg fikk forresten kopiert mine kollegaers så saken løste seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå