hhhmmm Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I tråder hvor ulike firma diskuteres, og spesielt hvis de kritiseres, pleier det av og til å dukke opp nyregistrerte brukere som forteller om sine fantastiske kundeforhold med det nevnte firmaet. Har inntrykk av at mange av disse postene er laget av representanter fra firmaet som er diskutert. Det hadde i grunn vært greit å få slutt på slike poster. Hva med innføre ventetid på en uke / minimums grense på antall poster før man kan poste erfaringer med kundeforhold ? Poster fra nye brukere har uansett ingen troverdighet i slike spørsmål, og de kan ofte spore av diskusjonen noe. Om representanter fra det diskuterte firmaet registrerer brukere for å svare på kritikken, er jo selvfølgelig det helt greit. Problemet oppstår først når de later som de er noe de ikke er. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har du noen linker på slike poster? Vet at slikt pågår.. Men tror det er vanskelig å påvise da.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ofte blir dette oppdaget og kommentert av brukere. Det er ikke alltid så vanskelig å gjennomskue. Men så har du dette med at ingen er skyldig til det motsatte er bevist da. Har lagt merke til en del av dem selv ja. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 knappen funker fint Husk at administratorer/moderatorer/osv... har mulighet for å sjekke ut om det er en og samme fyr som står bak flere brukere Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 vi tolererer ikke folk som ønsker å presse på våre brukere reklame i form av falske erfaringer o.l. Den beste reklamen firmaer kan få er jungeltelegrafen, og det ut i fra faktiske erfaringer brukere har gjort. Det er synd at noen skal ødelegge for alle, men i mange tilfeller er det svært vanskelig å oppdage dette. Har du mistanker så ødelegg ihvertfall ikke tråden, men heller rapporter det (eller så anser jeg det som såpass alvorlig at det kan være lurt å ta kontakt med en administrator manuelt) for å få det undersøkt og ikke minst oppklart. Jeg mener at hvis firmaer skal få god reklame i forumet så skal dem ha gjort seg fortjent til det ved å behandle kundene sine godt! enkelt og greit. Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 QUOTE (PoleCat @ 04/03/2004 : 21:25) Ofte blir dette oppdaget og kommentert av brukere. Men da sporer gjerne tråden litt av, og blir en diskusjon hvorvidt de nye posterne er ekte, istedet for temaet. Det siste eksempelet, som inspirerte meg til å lage denne tråden, finnes her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=214959 Det kan godt være at de ny brukerne var ekte, men det var litt mystisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg