Mellet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen som vet hvordan man bruker FRAPS til og ta opp film når jeg spiller ? Skjer ingenting når jeg klikker på F9.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hvilken versjon osv har du ? er det ikke noen versjoner som er "strippet" slik at man kun kan måle fps? Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Version: Fraps 2.0.0 Endret 4. mars 2004 av Mellet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 får du til å måle fps da ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 du skal vel TRYKKE på f9. altså på TASTATURET. IKKE klikke på f9 i fraps Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Trykker på F9 på tasturet.. Funker ikke... Å hvordan måler jeg fps ? Endret 4. mars 2004 av Mellet Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Når jeg spiller med FRAPS på kommer det ikke den der tingen som viser hvor mange fps jeg har når jeg spiller.... Hvordan skal jeg få den på? Den er ikke disabled i fraps meny`en... Jeg har en venn av meg med samme problem. Kansje vi har feil FRaps.. Vi hentet fraps fra www.fraps.com Noen andre sider man kan hente den fra? Fullversion ? Ikke bare demo.. Hadde vert fint.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror bare støtt direct3d spill (Jeg fikk det f.eks. aldri opp i cs 1.5 OpenGl) Lenke til kommentar
veloek Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg og vil ha den nye fraps.. hvor finner dere den? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 glem d.. fant den.. på www.fraps.com logisk nok... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Feilpostet, dette har fint lite med hardware å gjøre. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå