Pysj`n Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har en 512/512 linje fra Telia. Jeg har tenkt å kjøre noen eggdropper ute mot EFNet via den linjen. Hvordan skal jeg gå fram for å sette opp en slik box? Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 15:19, Pysj`n skrev:Jeg har en 512/512 linje fra Telia. Jeg har tenkt å kjøre noen eggdropper ute mot EFNet via den linjen. Hvordan skal jeg gå fram for å sette opp en slik box? viss du har tenkt å køyre den public og selle,GLØYM DET. For deg sjølv...går and i både linux/unix/windows men anbefaler linux/unix siden windrop som eg trur det heiter er berre ein konvertert version og kan "bugge" litt. Og ellers vill du få problemer med "cloning" på EFnet og du vill bli gline. Normalt maks cloning er 3 stykk til vanlig. Viss du har vore på lan med venner og alle samen prøver å connecter finner du ut dette fort :razz: Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Skal selvfølgelig ikke selge det. Er kun til privat bruk. Så da må jeg legge inn linux da. Noe annet spesielt jeg må legge inn/konfigurere? Blir ikke noe problem med ip. Skal kjøre en eggdrop og en muh. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 det fint å ha mange på irc frå same ip, dei må berre bruke forskjellige irc server, på EFnet så er det max 3 frå same ip på ein server, ikkje på heile EFnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå