sirpetterjones Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har en Nokia 3100 som jeg er meget godt fornøyd med. Allikevel lurer jeg på om jeg vil ha en ny mobil. Men den må være omtrent like god som 3100 når det gjelder: størrelse batteri gode taster god respons ikke få hakk/merker så lett Skal også helst ha "ordentlig" mms-oppsett (dvs flere bilder), gjerne kamera og ganske viktig at den har større skjerm enn 128*128. Klapptelefon er dermed ikke å forakte. Design er ikke kjempeviktig. Noen som vet om noen mobiler som kan være interessante for meg? Jeg vil ikke ha t630, 6600, e700 eller sx1 bare så det er sagt. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Siemens st60 virker som midt i blinken for deg. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Siemens st60 virker som midt i blinken for deg. Har ikke så veldig gode taster da Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kommer vel an på hvordan man bruker fingrene? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Kommer vel an på hvordan man bruker fingrene? eller om man virkelig har fingrer De fleste synes tastaturet er jævlig. Punktum finale! Endret 4. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvorfor ikke bare ha 3100'en?? Tenkt noen spesiell pris?? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hva med en av de nye siemensene som skal komme? CX65 og CF62 heter de. En av dem er klapptelefon. Endret 4. mars 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ikke velg en ST60. Den er bad. Dårlig standby og taletid. Dårlig taster. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hva med en Samsung SGH-S100? Er ganske liten og fin, prima skjerm, grei batteritid osv? har ikke MMS og kamera, men trur den skal være veldig god ellers. trur den kosta ca 2400 på hw butikken. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 De fleste synes tastaturet er jævlig. Punktum finale! Det er så præcis ulempen ved at vælge telefon ved at spørge sig for. Man får den telefon som de fleste synes om. Men samtidig synes de fleste ikke om at ha' den telefon som de fleste har. Punktum finale. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Hm.. skal se litt på den Siemens telefonen. Nei, telefonen er ikke til salgs, tviler på at jeg kommer til å selge den, er så glad i han En annen ting jeg kom på, telefonen må ha utboks (slik at hvis meldingen lagres hvis man kommer borti den røde kanppen) Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 En annen ting jeg kom på, telefonen må ha utboks (slik at hvis meldingen lagres hvis man kommer borti den røde kanppen) Det krav tror jeg bestemt, at ST60 lever op til. M55 og S55 gør i hvert fald - og så skulle det være mærkeligt, hvis det samme ikke er tilfældet med en forholdsvis dyr telefon som ST60. I det hele taget tror jeg, det er tilfældet på alle nyere mobiler, uanset mærke. Men vær lige opmærksom på at jeg skriver jeg tror, så tjek det lige inden du køber en ST60 - eller hvilken mobil du nu vælger. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå