Opus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jepp, nå er det snart vår og tiden er inne for å børste støvet av RC heli'et mitt. Nå har jeg ikke kommet så langt at jeg har fått testet det og har i den forbindelse mange spørsmål (og svar). Så det jeg lurer på, er om det lar seg gjøre å opprette en egen forumdel dedikert til alt som omfatter RC? Tipper det er endel brukere her som driver på med slikt, så det er fint om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hmm, skulle ha fikset bilen min også. Har en el-bil som greier ca 100 , men motoren røk i fjor (3*10 turns sak). Ikke at den er utslitt, men det kreves jo bare noen minutters kjøring før man blir overmodig og treffer ting... Nå er den bare død Hadde vært kjekt med litt teknisk hjelp på et forum ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det blir litt for dumt å ha "RC-forum" her, bare LITT. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ikke si det. Under Amotor.no? Det ER jo (litt små) biler, motorsykler osv. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) QUOTE (HalTan @ 05/03/2004 : 16:03)Det blir litt for dumt å ha "RC-forum" her, bare LITT. Hvis du tenker på at det ikke er datarelatert, så er jo det sant...Men det omfatter mye elektronikk, men man kan jo ikke bruke OK forumet. Syns heller ikke at OT->annet eller søppel er egnet til slike tråder. ...Jeg tror det ville blitt et mye brukt fora, da jeg har inntrykk av at det er endel brukere som driver på med slikt. Vært fint om en admin. kom med et synspunkt på dette. Vel..vel...Setter pris på synspunktet HalTan. Endret 5. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Etter min personlige mening, passer ikke en slik kategori på dette forumet - det finnes allerede andre forum som er godt etablerte innen miljøet. Foreslår at man heller bruker de som allerede er der. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvis dette er et seriøst forslag så vil vi diskutere det internt seriøst. dessverre deler også jeg yummy sin mening om dette. tror ikke forumet hadde blitt aktivt nok, så det er nok bedre å finne et nettsted som er kun for entusiaster. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 QUOTE (invictus @ 07/03/2004 : 17:29) hvis dette er et seriøst forslag så vil vi diskutere det internt seriøst. Seriøst fra min side, ja. Ønsker bare å lodde stemninga for forslaget. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg stemmer for.. det hadde jo vært flottings å ha det som underkategori hos amotor da.. hva med en vote? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg