Gollum Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det jeg primært er på jakt etter er en tv tuner som jeg kan koble til prosjektoren min. (helst progressiv med VGA utgang) men jeg skulle også gjerne hatt muligheten til å koble den til pc'en for å kunne ta opp programmer. Jeg har laptop, har derfor ikke videoinn som jeg kunne brukt på en vanlig ekstern tv tuner. siden jeg har laptop er det ikke noe gunstig løsning å ha et tvkort med kun pc-tilkobling og så ha pc'en kobla til skjermen. Finnes det på market noe bokser med en slik dobbelløsning? eller må jeg velge? På forhånd takk for svar. Einar Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) http://www.avermedia.no/docs/products_tvtu...vertvbox5.shtml Kanskje denne? http://www.dinside.no/php/art.php?id=85137 Test av forgjengeren. EDIT: Når jeg sitter og leser gjennom innlegget ditt igjen, er det jo igrunn ikke helt dette du spør om da. Men kan heller ikke komme på noen produkter som tilfredstiller dine behov.. Hehe. Mulig noen andre vet? Endret 4. mars 2004 av SinIC Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 har du parabol eller kabel? Lenke til kommentar
Gollum Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Har sett på de boksene SinIc nevner. Men de har ikke pc-tilkobling, så jeg har ikke mulighet til å ta opp på pc'en med noen av de. Har ikke kabel eller parabol. Einar Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Godt mulig du kan få hjelp på www.avforum.no der jeg har inntrykk av at kremen av norske projektor-eiere befinner seg. Dere får smekke meg behørig over fingrene hvis jeg har forbrutt meg mot en eller annen hellig regel om ikke å plugge andre forum her på hardware. Husker ikke hvor strengt det var her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå