PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Logoen trenger ikke være særlig avansert designmessig, det viktigste er at den er lett gjenkjennelig. En P i en boks er kanskje enkelt, men det funker. En P i en runding funker også Eller to strikkepinner på kryss (sorry PoleCat) Nå har det seg slik at det faktisk ikke er "strikkepinne"-logoen () det er snakk om her da, om du hadde lest hele tråden, hadde du nok fått med deg det. Den er bare der som fillin. Uansett, her er hva HalTan snakker om; Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ågudbedre, han trodde jeg prata om strikkepinnelogoen? :| Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Nå har det seg slik at det faktisk ikke er "strikkepinne"-logoen () det er snakk om her da, om du hadde lest hele tråden, hadde du nok fått med deg det. Den er bare der som fillin. Uansett, her er hva HalTan snakker om; Nokon andre enn meg som tenker 42 med ein gang? Denne har potensiale. Den er original og veldig lettgjenkjennelig, til og med i svart-kvitt. Gledar meg til du har fått den ferdig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Og DER fikk de med seg det ja Jeg tenkte definitivt ikke 42 men det er jo ikke en symbolikk som er UØNSKET, akkurat Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sorry PoleCat Den der var mye mye bedre! Nice work! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hehe, istedet for tallet 42, får jeg en assosiasjon med B-gjengen fra donald duck Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 42? b-gjengen? har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 42? b-gjengen? har jeg gått glipp av noe? Logoen som PoleCat mekker http://forum.sourcecode.no/index.php?showt...dpost&p=1895757 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Sidan det ser ut som om denne tråden begynner å dø litt på seg, så tenkte eg eg skulle minne litt om den. Fristen for å levere inn forslag setter me til fredag 26. mars kl. 15.00. Det er altså litt mindre enn ei veke. Me har til no fått inn ein del svært gode forslag, men me anbefalar alle som har lagt litt arbeid i dette i å gjere forslaget sitt heilt ferdig. Når frista er gått ut, kjem medarbeidarane på dei respektive nettsidene til å ta ei avgjersle på kva som er det beste designet, og me vil byrja å implementere det så kjapt som overhodet mogleg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Jeg har valgt å trekke meg fra dette prosjektet i protest mot styret i hardware.no-nettverket. Jeg ønsker ikke å kommentere saken videre en at det gjelder den noe omdiskuterte saken rundt en oppsigelse. Jeg ønsker også å understreke at denne personen ikke har noe med denne avgjørelsen å gjøre, utover min sympati for hans sak. Alt materiale er herved fjernet fra min server. Eventuelle spørsmål kan rettes pr PM. Ha en ellers fortryllende natt. Endret 20. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Go PoleCat Sette seg mellom beina til PT. Endret 20. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hva har skjedd?? Jeg har trukket meg unna saken. (håper jeg) Får la denne saken bli opp til dem det måtte gjelde. Det var en umiddelbar reaksjon fra min side, noe som strengt tatt ikke var nødvendig. De som kjenner saken, og vil diskutere mitt synspunkt, kan bare la det være, jeg stiller meg nøytral og vil av respekt for begge sider la være å kommentere dette noe vidre. Utviklingen av programmer.no designet mitt vil etter all sannsynlighet fortsette som normalt, om noen skulle lure på det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Sidan det ser ut som om denne tråden begynner å dø litt på seg, så tenkte eg eg skulle minne litt om den. Fristen for å levere inn forslag setter me til fredag 26. mars kl. 15.00. Det er altså litt mindre enn ei veke. Me har til no fått inn ein del svært gode forslag, men me anbefalar alle som har lagt litt arbeid i dette i å gjere forslaget sitt heilt ferdig. Når frista er gått ut, kjem medarbeidarane på dei respektive nettsidene til å ta ei avgjersle på kva som er det beste designet, og me vil byrja å implementere det så kjapt som overhodet mogleg. Minner herved om at det er under en dag igjen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Minner herved om at det er under en dag igjen Slik jeg har forstått det, er dette fristen for designforslag, og ikke videreutvikling av disse...? Jeg står nemlig nokså fast atm. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg kommer med forslag innen den allerste nærmeste timen. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Minner herved om at det er under en dag igjen Slik jeg har forstått det, er dette fristen for designforslag, og ikke videreutvikling av disse...? Jeg står nemlig nokså fast atm. jepp du har forstått riktig tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå