Gå til innhold

Nytt design til sammenslått side

Anbefalte innlegg

Logoen trenger ikke være særlig avansert designmessig, det viktigste er at den er lett gjenkjennelig. En P i en boks er kanskje enkelt, men det funker. En P i en runding funker også  ;) Eller to strikkepinner på kryss (sorry PoleCat)

Nå har det seg slik at det faktisk ikke er "strikkepinne"-logoen (:p) det er snakk om her da, om du hadde lest hele tråden, hadde du nok fått med deg det. ;)

Den er bare der som fillin. Uansett, her er hva HalTan snakker om;

logo.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det seg slik at det faktisk ikke er "strikkepinne"-logoen (:p) det er snakk om her da, om du hadde lest hele tråden, hadde du nok fått med deg det. ;)

Den er bare der som fillin. Uansett, her er hva HalTan snakker om;

logo.gif

Nokon andre enn meg som tenker 42 med ein gang? ;)

Denne har potensiale. Den er original og veldig lettgjenkjennelig, til og med i svart-kvitt. Gledar meg til du har fått den ferdig.

Lenke til kommentar

Sidan det ser ut som om denne tråden begynner å dø litt på seg, så tenkte eg eg skulle minne litt om den. Fristen for å levere inn forslag setter me til fredag 26. mars kl. 15.00. Det er altså litt mindre enn ei veke. Me har til no fått inn ein del svært gode forslag, men me anbefalar alle som har lagt litt arbeid i dette i å gjere forslaget sitt heilt ferdig.

Når frista er gått ut, kjem medarbeidarane på dei respektive nettsidene til å ta ei avgjersle på kva som er det beste designet, og me vil byrja å implementere det så kjapt som overhodet mogleg.

Lenke til kommentar

Jeg har valgt å trekke meg fra dette prosjektet i protest mot styret i hardware.no-nettverket. Jeg ønsker ikke å kommentere saken videre en at det gjelder den noe omdiskuterte saken rundt en oppsigelse. Jeg ønsker også å understreke at denne personen ikke har noe med denne avgjørelsen å gjøre, utover min sympati for hans sak.

Alt materiale er herved fjernet fra min server.

Eventuelle spørsmål kan rettes pr PM.

Ha en ellers fortryllende natt.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Hva har skjedd?? :scared:

Jeg har trukket meg unna saken. (håper jeg)

Får la denne saken bli opp til dem det måtte gjelde.

Det var en umiddelbar reaksjon fra min side, noe som strengt tatt ikke var nødvendig. De som kjenner saken, og vil diskutere mitt synspunkt, kan bare la det være, jeg stiller meg nøytral og vil av respekt for begge sider la være å kommentere dette noe vidre.

Utviklingen av programmer.no designet mitt vil etter all sannsynlighet fortsette som normalt, om noen skulle lure på det.

Lenke til kommentar
Sidan det ser ut som om denne tråden begynner å dø litt på seg, så tenkte eg eg skulle minne litt om den. Fristen for å levere inn forslag setter me til fredag 26. mars kl. 15.00. Det er altså litt mindre enn ei veke. Me har til no fått inn ein del svært gode forslag, men me anbefalar alle som har lagt litt arbeid i dette i å gjere forslaget sitt heilt ferdig.

Når frista er gått ut, kjem medarbeidarane på dei respektive nettsidene til å ta ei avgjersle på kva som er det beste designet, og me vil byrja å implementere det så kjapt som overhodet mogleg.

Minner herved om at det er under en dag igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...