Jesper Karsrud Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 *Jubel og applaus høres utover webdesign forumet* Grattis PoleCat! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 <h1>Gratulerer PC!</h1> Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Gratulerer PoleCat! (SweeeeT) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 GRATULERER MED SEIEREN! Som fortjent, PoleCat! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Flott! Verdig vinner. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 gratulerer men er det nokon som veit hvilket at forslagene hans som vant? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 men er det nokon som veit hvilket at forslagene hans som vant? Me har basert oss på index5, og driv no i samarbeid med PoleCat å utvikle det vidare, skrive det om i 100% gyldig XHTML+CSS, samt å sette det i saman med vårt interne bruker- og artikkelsystem ne:o. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 men er det nokon som veit hvilket at forslagene hans som vant? Me har basert oss på index5, og driv no i samarbeid med PoleCat å utvikle det vidare, skrive det om i 100% gyldig XHTML+CSS, samt å sette det i saman med vårt interne bruker- og artikkelsystem ne:o. Gleder meg Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Me har basert oss på index5, og driv no i samarbeid med PoleCat å utvikle det vidare, skrive det om i 100% gyldig XHTML+CSS, samt å sette det i saman med vårt interne bruker- og artikkelsystem ne:o. Gleder meg Det er kanskje og greit av meg å nemne at me ikkje har dette som eit stort stressprosjekt, og at me kjem til å ta oss den tida me treng før me slår saman sidene. Det er ikkje berre eit design som skal på plass, men og ein organisasjonsstruktur og interne retningslinjer. Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Gratulerer PoleCat! Flott design. edit: jeg var litt sent ute med gratulasjonen kanskje...men bedre sent enn aldri. Endret 28. april 2004 av huf Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Eg fjerner sticky frå denne tråden, sidan den no har utspilt sin rolle. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Eg fjerner sticky frå denne tråden, sidan den no har utspilt sin rolle. Har egentlig vært på vei til å sende deg en PM for å spørre om dette et par dager, men aldri kommet så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå