Gå til innhold

Nytt design til sammenslått side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. Dunestar... I like your w0rk! :D

 

men ser det er ting JEG ihvertfall ville finpussa på...

 

- ze colorz... den grønne er über!!! :D .. men derfor blir det blå og røde på høyresiden kjedelig.. og upassende... :(

- ze headèr... meza like!! :thumbs: men hadde det vært mitt verk ville jeg ikke hatt det vannrette partiet rundt "logginn"-biten.. og hatt det grønne helt ned over linja hvor menyen kommer til høyre, og så laget en "_/ meny her" til høyre.. if you know what I mean.. men det er om det hadde vært _mitt_ verk... ;)

- ze menù... selv om det kanskje ser litt grått ut.. så er det :thumbup: ! med en deilig mouseover der nå så... da blir det :thumbs:

- ze lògò.. litt kjedelig kanskje... ?

- ze überskrift.. overskriften i seg selv er grei nok.. "programmer.no - slagord her", men den varsel-trekanten til høyre var sehr upassende.. :(

 

overall: I like it zimple.. og jeg liker venstresia, midten og headeren.. ikke helt topp, en del småting JEG ville forandra... men det er _meg_... ;)

 

:thumbs:

Lenke til kommentar

Nei, sorry. Jeg ville ikke utropt det til vinner med en gang. :hmm:

 

Jeg vet ikke hva som gjør det, men det blir litt rotete. Fargevalget er særdeles sexy, og alt det der, men et eller annet ved det, gjør at jeg ikke liker det. :dontgetit:

 

EDIT: Sorry at jeg ikke kan hjelpe med noe konstruktivt.

EDIT2: Tusen takk for masse, god kritikk, cfenzo! :love:

 

EDIT3:

 

- ze colorz... den grønne er über!!!  .. men derfor blir det blå og røde på høyresiden kjedelig.. og upassende...

 

Tusen takk! Den grønne (#CED600) er og blir min yndlingsfarge. Det blå og det røde? Når jeg tenkte rødt, tenkte jeg kontrast, når jeg valgte blå tenkte jeg ikke.

 

- ze headèr... meza like!!  men hadde det vært mitt verk ville jeg ikke hatt det vannrette partiet rundt "logginn"-biten.. og hatt det grønne helt ned over linja hvor menyen kommer til høyre, og så laget en "_/ meny her" til høyre.. if you know what I mean.. men det er om det hadde vært _mitt_ verk...

 

Nåjoja, tja. Jeg kan jo tenke på det. :hmm: Fint at du liker den vertfall! ;)

 

- ze menù... selv om det kanskje ser litt grått ut.. så er det :thumbup:! med en deilig mouseover der nå så... da blir det :thumbs:

 

Fint at du liker den også! Det er faktisk meningen å ha denne litt mørk og grå. Poenget er å få fokus på nyhetene og vekk fra menyen. Det er nyhetene du besøker siden for, ikke menyen? Du tar tankegangen?

 

- ze lògò.. litt kjedelig kanskje... ?

 

Jeg aksepterer det faktumet.

 

- ze überskrift.. overskriften i seg selv er grei nok.. "programmer.no - slagord her", men den varsel-trekanten til høyre var sehr upassende..

 

Varseltrekanten skal egentlig ikke være der. Bare jeg som har skrudd av og på visning uten at jeg selv har vært herre over hva jeg har gjort. En overskrift i header også kanskje? Til høyre for logg inn-boksen?

 

overall: I like it zimple.. og jeg liker venstresia, midten og headeren.. ikke helt topp, en del småting JEG ville forandra... men det er _meg_...

 

Overall: Tusen takk for kritikken! ;) Skal se hva jeg kan gjøre med farger, og overskrifter osv. i morgen. Nå er jeg trøtt. Natta! :sleep:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...