PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Everyone to his taste. *digge høyresiden* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Grei den, men desverre ikkje meir. Uvanlig kjedelig til deg å vere, Dunestar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeje, wa'eva. Kreativiteten tror jeg har satt seg fast en plass. *dunke på skallen* Næh, er faktisk ikke kreativitet igjen. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Fresh side det der, likte det meste.. (er det bare jeg som synes logoen ligner litt på billybussey.com?) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg synes sida var spitzy jeg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (er det bare jeg som synes logoen ligner litt på billybussey.com?) Jeg hadde ikke sett den logoen før jeg laget den jeg har laget til Programmer.no. I ettertid ser jeg at, jo kanskje, men det er åpenbart intet rip! Tror ikke det skal ha noe å si. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Mr. Dunestar... I like your w0rk! men ser det er ting JEG ihvertfall ville finpussa på... - ze colorz... den grønne er über!!! .. men derfor blir det blå og røde på høyresiden kjedelig.. og upassende... - ze headèr... meza like!! men hadde det vært mitt verk ville jeg ikke hatt det vannrette partiet rundt "logginn"-biten.. og hatt det grønne helt ned over linja hvor menyen kommer til høyre, og så laget en "_/ meny her" til høyre.. if you know what I mean.. men det er om det hadde vært _mitt_ verk... - ze menù... selv om det kanskje ser litt grått ut.. så er det ! med en deilig mouseover der nå så... da blir det - ze lògò.. litt kjedelig kanskje... ? - ze überskrift.. overskriften i seg selv er grei nok.. "programmer.no - slagord her", men den varsel-trekanten til høyre var sehr upassende.. overall: I like it zimple.. og jeg liker venstresia, midten og headeren.. ikke helt topp, en del småting JEG ville forandra... men det er _meg_... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg er ganske satt tilbake. jeg liker faktisk alle forslagene som har kommet jeg Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Innlevering: Tre versjoner, en standard, en standard med annen (gammel) logo, en standard med annen (gammel) meny. Link til de tre versjonene; Bergs Programmer.no Alpha 05 Standard Bergs Programmer.no Alpha 05 Old Logo Bergs Programmer.no Alpha 05 Old Menu Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Bergs Programmer.no Alpha 05 Standard We have a winner! Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Bergs Programmer.no Alpha 05 Standard We have a winner! ...nesten Logoen ser ikke helt god ut, men ellers er det meget bra EDIT: Og den lille streken som skille nyhetene bør kanskje være litt større? Endret 25. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Bergs Programmer.no Alpha 05 Standard We have a winner! Nei, sorry. Jeg ville ikke utropt det til vinner med en gang. Jeg vet ikke hva som gjør det, men det blir litt rotete. Fargevalget er særdeles sexy, og alt det der, men et eller annet ved det, gjør at jeg ikke liker det. EDIT: Sorry at jeg ikke kan hjelpe med noe konstruktivt. EDIT2: Tusen takk for masse, god kritikk, cfenzo! EDIT3: - ze colorz... den grønne er über!!! .. men derfor blir det blå og røde på høyresiden kjedelig.. og upassende... Tusen takk! Den grønne (#CED600) er og blir min yndlingsfarge. Det blå og det røde? Når jeg tenkte rødt, tenkte jeg kontrast, når jeg valgte blå tenkte jeg ikke. - ze headèr... meza like!! men hadde det vært mitt verk ville jeg ikke hatt det vannrette partiet rundt "logginn"-biten.. og hatt det grønne helt ned over linja hvor menyen kommer til høyre, og så laget en "_/ meny her" til høyre.. if you know what I mean.. men det er om det hadde vært _mitt_ verk... Nåjoja, tja. Jeg kan jo tenke på det. Fint at du liker den vertfall! - ze menù... selv om det kanskje ser litt grått ut.. så er det ! med en deilig mouseover der nå så... da blir det Fint at du liker den også! Det er faktisk meningen å ha denne litt mørk og grå. Poenget er å få fokus på nyhetene og vekk fra menyen. Det er nyhetene du besøker siden for, ikke menyen? Du tar tankegangen? - ze lògò.. litt kjedelig kanskje... ? Jeg aksepterer det faktumet. - ze überskrift.. overskriften i seg selv er grei nok.. "programmer.no - slagord her", men den varsel-trekanten til høyre var sehr upassende.. Varseltrekanten skal egentlig ikke være der. Bare jeg som har skrudd av og på visning uten at jeg selv har vært herre over hva jeg har gjort. En overskrift i header også kanskje? Til høyre for logg inn-boksen? overall: I like it zimple.. og jeg liker venstresia, midten og headeren.. ikke helt topp, en del småting JEG ville forandra... men det er _meg_... Overall: Tusen takk for kritikken! Skal se hva jeg kan gjøre med farger, og overskrifter osv. i morgen. Nå er jeg trøtt. Natta! Endret 25. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Alright folkens, då var tida ute. Me kjem til å starte den interne diskusjonen i morgon, og kjem til å ta kontakt så snart me har komt til enighet. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Bergs Programmer.no Alpha 05 Standard Etter en samtale mellom meg og Marve kom vi fram til følgende spørsmål. Er det mulig å lage slike innloggingsfelt? Vi kom fram til at kvaliteten muligens faller litt hvis de må erstattes. Endret 27. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 CSS my friend.. css... Takk for oppklaring. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Bergs Programmer.no Alpha 05 Standard Etter en samtale mellom meg og Marve kom vi fram til følgende spørsmål. Er det mulig å lage slike innloggingsfelt? Vi kom fram til at kvaliteten muligens faller litt hvis de må erstattes. EDIT: For sen Endret 27. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Jeg kom på en ting... Jeg har glemt å laste opp alt materialet mitt. Darn! Jaja, kan jo gjøre det for sikkerhets skyld, selv om jeg er en dag for sent ute. EDIT: Done. Endret 27. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 link da PC? vil gjerne se ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå