lilfire Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jeg skla ha et lcd display som skal brukkes til å lese av temp. men jeg vil helst ha et lcd display hvor jeg kan (ved en "bryter/knapp") bytte mellomhvilken temp som displayet viser. noen som vet om noen sånn? lilfire Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nærmeste jeg kommer er en areogate II, Digital doc eller noe i den duren. Ikke hørt om noen små tmp sensorer du kan skifte på. Er ikke så dyrt for en aerogate da. Får du viftestyring i samme slengen. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 tenkte meg noe sånt ja men vil ikke ha areogate II, Digital doc...vil bare ha displayet...har vifte styring fra før a å så... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 noen som har noen andre ider? Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 På www.hammar.no kan du kjøpe LCD display, men vet ikke om noe som gjør at du kan bytte mellom tempraturer på et display. (Du kan hvertfall kjøre HK temp på lcd displayet) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 det vet jeg..men vil ha hd og gpu temp på samma diplay da...da trenger jeg jo noen sensorer... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg ser etter noe i samma duren. Si ifra hvis du finner noe. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du skal altså ha sensorene, som gir informasjon inn til PC'en som igjen kjører de ut på displayet? Isåfall lurer jeg på det samme. Vet at noen HK har innebygde tempsensorer men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå