Arsenal_RULES Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvor mange sanger er det plass til??? Etter langt om lenge og lenge om langt, har jeg ennå ikke funne ut svaret. Alle folk gir forskjellige svar. (Vanlig hardisk 8 gb) Fra Xbox.com fikk jeg dette svaret : " Det er plass til 100 soundtracks og 500 sanger i hvert soundtrack " som da sier at det er plass til 50. 000 sanger. Men det syns jeg høres veldig usansynelig ut. På Xboxfaqs.com sa det at det var plass til omlag 2500 sanger. Så nå spør jeg dere, noen som har peiling, hvor mange sanger det er plass til???` ps : på en vanlig hardisk ikke modet. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det kommer jo ann på musikken, lange sanger tar mer plass. Men du for sikkert plass til en god del. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvor mange sanger er det plass til??? Etter langt om lenge og lenge om langt, har jeg ennå ikke funne ut svaret. Alle folk gir forskjellige svar. (Vanlig hardisk 8 gb) Fra Xbox.com fikk jeg dette svaret : " Det er plass til 100 soundtracks og 500 sanger i hvert soundtrack " som da sier at det er plass til 50. 000 sanger. Men det syns jeg høres veldig usansynelig ut. På Xboxfaqs.com sa det at det var plass til omlag 2500 sanger. Så nå spør jeg dere, noen som har peiling, hvor mange sanger det er plass til???` ps : på en vanlig hardisk ikke modet. Hvor stor hardisken er kommer ann på hvilke version du har. Xboxer som er 1.2 eller gammlere har 10gb. Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvor stor hardisken er kommer ann på hvilke version du har. Xboxer som er 1.2 eller gammlere har 10gb. nei. det er bare noen med 10 giga , men den bruker bare 8gb uansett Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Vel, jeg bruker 8gb tror jeg, kjøpt Xbox Special Edition. Men jeg tror jeg har funnet svaret jeg leitet etter. Du får plass til 50.000 sanger på Xbox'en, viss sangene varer i gjennomsnitt 3 minutter. Så det er jo ekstremt mye, damn nå skal jeg plugge inn mange sanger... Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 noen som vet akuratt hvor sangene legger seg på hardisken? jeg vet at de legger seg på e disken men finner dem ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå