Gå til innhold

Linux side?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Hei

 

Synes det høres helt topp ut, Selv er jeg et sted mellom guru og newbie det kommer lit an på hva det gjelder.

 

Har brukt Linux siden 97 - 98. Begyner og få bra erfaring på instalasjoner kompileringer av div. slag. Har lite erfaring med Netverk.

 

Det jeg selv lurer på er om det er mange "LFS" brukere i Norge.

 

Kjøre selv LFS 3.1 og yter gjerne bistand rundt LFS.

 

 

LFS = Linux From Scratch http://linuxfromscratch.org

 

 

 

Jeg trår gjerne til.

_____

Zigma

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det som kan være ett problem er at distroene er satt opp forskjellig, altså man må ha flere versjoner av hver howto for at alle nybegynnerene skal skjønne noe.

 

En guide hadde kanskje ikke hvert så dumt. ny del hver uke eller.no. Begynner med en presentasjon av linux i del 1, del 2 kan være installasjon osv...

Lenke til kommentar

Quote:


olsen skrev (2002-05-08 19:25):

Det som kan være ett problem er at distroene er satt opp forskjellig, altså man må ha flere versjoner av hver howto for at alle nybegynnerene skal skjønne noe.


En guide hadde kanskje ikke hvert så dumt. ny del hver uke eller.no. Begynner med en presentasjon av linux i del 1, del 2 kan være installasjon osv...


Derfor er vel Redhat det beste alternativet, i følge det jeg har hørt.

Siden de eier ca 50% av markede så...

 

(correct me if I'm Wrong)

Lenke til kommentar

En bør og tenke på nyhetene som skal være på siden, det blir litt teit om siden etter hvert blir basert på daglig oppdatering av andre sider sine nyheter og kansje en howto i månen...

 

Da er det bedre å bare ta med de største nyhetene, og heller være 99% basert på et "eget verk".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...