Dexterious Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Trenger virtuel java machine så jeg kan se java appleter på en side. Noen som kan gi meg link til den virtuel java machine som jeg trenger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Last ned og installer denne: http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp Microsoft har tatt ut JVM pågrunn av søksmål fra Sun (de som lagde java-språket). Dette er "orginal"-versjonen. Lenke til kommentar
Dexterious Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Nå har jeg installert: -Windows Offline Installation, Multi-language (j2sdk-1_4_2_03-windows-i586-p.exe, 48.30 MB) -Windows Installation, Multi-language (j2sdk-1_4_2_03-windows-i586-p-iftw.exe, 356.00 KB) Jippi spillene og tv2 text tv fungerer men fotball statestikkene mine vil ikke funke på min maskin (Har prøvd på 2 andre maskiner og der funket den). På statusbar står det: -! Applet TeamStatestic notinited -! Loading Java Applet Failed Kanskje du Bitex eller andre vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Dexterious Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hmm, Nå funker statestikken også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå