Gå til innhold

AMD Socket 939

Anbefalte innlegg

S939 er jo på trappene... og nå har jeg vinglet så mye siden romjul at jeg snart må kjøpe meg gåstol.

Det siste jeg gidder å vente på nå må være S939. Jeg har lyst på en hybrid 32/64bit plattform jeg kan leve lenge med og som ikke koster det hvite ut av øya, og da må jo A64 på S939 være et dugandes alternativ.

Ryktene sier at produktene kommer i butikken i april, men da må det jo være mengder av produkter som har vært ute til previews og tester allerede?

Er det noen som har info om chipsett, hovedkort, prosessorer osv. og hvordan prisene vil ligge???

Også på tanke med PCI Express selvf., selv om det blir 1G. Men spørsmålet er om skjermkortene vil gjøre dette utålelig sånn prismessig med det første. Nå får man jo endelig et godt AGP8x 9800Pro kort til en pris som ikke forstyrrer nattesøvnen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åå leste litt...

stemmer det at Både FX Og 64 Cpuene skal over på Socket 939?

Athlon 64 FX skal bytte sokkel iløpet av året fra sokkel 940 til 939, mens Athlon 64 vil komme for både sokkel 754 og 939. Athlon 64 for sokkel 754 og 939 vil være litt forskjellig, se tråden over for mer info om det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...