jiggsaw Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei! Jeg har lenge tenkt på å kjøpe bærbar og er inne på tanken på å få tak i noe brukt. Noen som vet hvor man kan få tak i dette? Har lett litt rundt og det virker som det er dårlig utvalg rundt omkring Jeg ser spesielt etter brukt tundra 1555 eller 1557! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sjekk bruktmarkedet, qxl og finn.no Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hehe brukt tundra 1557 skal du lete en stund etter da, siden den nettopp er kommet på markedet, hvis det ikke er noen som akutt har angret seg da og vil selge den unna fortest mulig , selv om jeg ikke helt skjønner det, siden det er super maskin mvh nerd-light Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hehe brukt tundra 1557 skal du lete en stund etter da, siden den nettopp er kommet på markedet, hvis det ikke er noen som akutt har angret seg da og vil selge den unna fortest mulig , selv om jeg ikke helt skjønner det, siden det er super maskin mvh nerd-light Er nok enig der ja.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Stenges pga elendig topicbruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg