Elyas Machera Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg trenger en overskrift/banner, hvor det står "Final Fantasy og Morrowind" på, den trenger ikke å være noe avanser, bare noe helt enkelt. Kan noen lage det til meg? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Så der: ...men seriøst. Tror du bør komme med noen flere rammer å holde seg innenfor Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ja, si litt om fargevalg o.l. først... men jeg tviler egentlig på at noen her inne gidder å lage noe. Har vært en del tråder som denne, og det har vært noen som har gjort noe, men ikke de beste Dette kommer nok av at de fleste her har andre ting å gjøre i stedet. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Vet det, men er egentlig desperat. Den burde helst være ganske mørk, kanskje med fantasy font. Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hr. Svendsen var meget snill med meg å laget denne banneren til meg. Synes banneren (altså "Final Fantasy og Morrowind") hadde alt for lite farger og ser ut til å ha vært laget i paint... Edit: Ble noen leifer her ja... Endret 4. mars 2004 av wmdatafan Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Størrelse? Noen bestemte mørke farger? Synes banneren (altså "Final Fantasy og Morrowind" banneren hadde alt for lite farger og ser ut til å ha vært laget i paint... Jeg håper du ikke mente den jeg laget, for den var ment som ironi Laget i PS på 13 sekunder. Endret 4. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg håper du ikke mente den jeg laget, for den var ment som ironi Laget i PS på 13 sekunder. Heh! Begynte å lure... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Kanskje svart og gylden brun, i skriftstørrelse 18. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ser at Polert er innom, og da er det vel nesten ikke vits å legge ut noen forslag Men det skulle være enkelt, og da brukte jeg 30 sekunder på denne: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ser at Polert er innom, og da er det vel nesten ikke vits å legge ut noen forslag Men det skulle være enkelt, og da brukte jeg 30 sekunder på denne: Ganske så Render - clouds + Dropshadow den der igrunn... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Ehh... ja! ganske så tydelig hva som er gjort... kanskje litt kjedelig font til å være en FF og Morrowind side også, men det er min mening *prøve å lage et forslag* Edit: Kommer ikke noe forslag i dag... skal bowle nå, er tilbake klokka 2200! cya all etterpå Endret 4. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Den var bra, men kan du legge teksten mer mot midten? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg sa jo ikke den var bra heller da, måsabjønner Tenkte liksom at hvis jeg lagde en, så kom noen til å irritere seg over den, og lage noe bedre, og dermed så hjelper jeg trådstarteren med problemet Den var bra, men kan du legge teksten mer mot midten? Tror du skal vente til det kommer noen flere forslag inn, de er garantert bedre enn mitt... Endret 4. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 kan sikkert ikke bruke denne: Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg synes den var bra jeg, enkel, men jeg trenger ikke noe altfor avansert. Begge var bra, men Nimzowitsch, litt større, og litt lysere brunfarge på teksten. Endret 4. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 /me har mekka, men får ikke lasta opp! Kommer vel i løpet av kvelden, får jeg håpe. Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 /me har mekka, men får ikke lasta opp! Kommer vel i løpet av kvelden, får jeg håpe. Last den opp her. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jaja, du kan kanskje bruke den til noe annet.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Last den opp her. Har jo web-servere da, men det ser ut som de er nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå