Ohord Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 http://promo.frac.dk/hw/sata.jpg Det skjønte jeg ikke helt... Hvor er HD'n min ? Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan du ha satt jumperene feil?? Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Kan du ha satt jumperene feil?? Er ikke jumper på SATA da... Lenke til kommentar
gresh Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er s-ata disken formatert? Gå inn i diskbehandling og gjør dette så kommer den nok frem Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hva er det du ikke skjønner? Hvis det er en s-ata disk, så står de oppført som scsi disk device, iallfall på mitt a7n8x dlx. Hvis det er dette du påpeker? edit: så ikke firkanten med ? på før etterpå Endret 4. mars 2004 av MorePower Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) s-ata 1-2-3-4 1 plugg i 2 legg in driver (til s-ata kontrolleren seff (viss du ikkje har gjort det allerede)) 3 partisjoner 4 formater Endret 4. mars 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 s-ata 1-2-3-41 plugg i 2 legg in driver (til s-ata kontrolleren seff (viss du ikkje har gjort det allerede)) 3 partisjoner 4 formater 1. Plugg i = Gjort 2. Legg inn driver = Gjort 3. Partisjoner = Vanskelig når jeg ikke finner den noen annen plass en i Enhetsbehandling 4. = Samme som 3 Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er ikkje den som som kjem opp som scsi då? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er det riktig driver? Hvis du har RAID på HK kan det jo være du har lagt inn RAID-driver? Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Er det riktig driver? Hvis du har RAID på HK kan det jo være du har lagt inn RAID-driver? Er sikker på at det er riktige drivere ja, var bare ett altervativ. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Viktig ! Hovedkort med RAID controller kan trenge RAID drivere selv om du ikke skal bruke RAID men bare kjøre en eller flere separate SATA disker. Eksempel på ett slikt kort er Asus A7N8X-E Deluxe Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvis du ikke har prøvd det, trykk Start - Kjør... og skriv inn "diskmgmt.msc", trykk enter. Sjekk om du ser disken der. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg slet mye med dette selv da jeg fikk asus kortet, men jeg ville nok avinnstalert hele disken lasta ned nye drivere fra asus og så innstalert på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå