Gå til innhold

Dataproblemer HASTER!

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med datamaskinen min å lurte på om noen her kunne hjelpe meg. Når jeg skrur på data'n så starter den med at det står hvilket skjermkort jeg har, så piper den for å telle opp rammen. Men før den begynder og telle så blir bare skjermen helt svart, og data'n går ikke videre. Jeg tror det er hovedkortet som er ødelagt, men en jeg snakket med mente de også kunne være rammen som er ødelagt. Vær så snill å hjelp meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd dette ?

- Slå av PSU hovedbryter og vent 1 min

- Trykk inn PC "startknapp"

- Slå på PSU

Prøv å start PC

evt Clear CMOS

Edit : mulig jeg tenker på noe helt annet enn du, men ved problemer med RAM og da spesielt ved overklokking av RAM kan - man få de symtomer du nevner og da løses det ofte med overnevnte

Endret av Blacksheep
Lenke til kommentar

Det er ikke noen morse kode, så det er ikke noen feil melding. Jeg hadde det samme for en stund siden også, men da skrudde jeg data'n fra hverandre slettet cmos og satte den sammen igjen. Etter det funket den, men nå har den kliket igjen. Det rare er at den funker helt fint helt til jeg skrur den av. og når jeg skal starte den igjen funker en ikke. Jeg har prøvd og slette cmos nå også, men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...