Drag0n- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tenkte jeg skulle bestille ny pc.. Pentium 4 denne gangen.. Jeg skal ha Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott ! såå lurte jeg bare vilket hoved kort som er best!? Bruker pcen til spilling å overklokking å slikt:) Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Når det gjelder hk til p4 ville eg gått for Abit IC7-MAX3 Det er kansje litt dyrt, men det er sikkert det mest stabile og overklokkings vennlige kortet på markedet;) eg har amd cpu og Abit hk.. er storfornøyd med abit Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Men ikke gå for Prescott. Som du kanskje har hørt har denne CPU'en et varmeproblem. Dessuten har Prescott lenger pipeline enn Northwood, så ytelsen blir dårligere sammenlignet med en northwood på samme klokkefrekvens. Lenke til kommentar
Drag0n- Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Takk får alle tips:) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du kan evt kjøpe Asus P4P800/deluxe. også dette er dønn stabilt Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du kan evt kjøpe Asus P4P800/deluxe. også dette er dønn stabilt Det kan jeg også skrive under på. Jeg har dette kortet selv, og jeg er kjempefornøyd. Ingen stabilitetsproblemer her, og jeg får faktisk PAT på dette hk, noe som betyr ytelse i samme klasse som i875P-hk, som f.eks. P4C800... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå