Ceaucescu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har Thermaltake TR2 M6 vifte til CPUen min. Egentlig greit fornøyd med den, men lurer på om jeg vil merke stor forskjell visst jeg eventuellt bytter til denne eller denne. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 den volcano 12 kjøler best, men bråker v/høyt turtall. Men det følger med viftestyring. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Personlig syns jeg ikke det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Har ikke bruk for hverken viftestyringa, eller goopen som følger med. Noen som vet om jeg kan kjøpe denne vifta uten det? Bulk? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du har bruk for det om du ikke er døv... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Har viftestyring fra før av. Dermed trenger jeg det ikke Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) vEL DEN BUNDLES MED DET, SÅ GÅR NOK IKKE AN Å KJØPE UTEN. Edit: hater capslock Endret 5. mars 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå