data-gutten Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har en 10gb hardisk, en 80gb hardisk, en CD-brenner og en DVD spiller. MEN jeg vet ikke hvor jumperene skal stå..på den på 10gb står det , men på 80gb hardisken står det ingen ting...+ at på den 80gb hd en er det 10 pins..men på 10gb hd en er 9 pins...jeg vet rett å slett ikke hvor de skal stå. På den gamle DVD spilleren er det 10 pins og på den nye CD-brenneren 6 pins.. Er det noen som har noen bra sider der det står sånne ting, eller så kan dere gi meg noen tips. Takker på svar, på forhånd Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Det er en ting til...hva gjør jeg får å formatere?? Jeg kan ingen ting om å legge inn nye ting...hva gjør jeg egentlig?? Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Er det virkelig ingen som kan dette?? ##Bumping er ikke tillatt. Bruker har blitt kontaktet## Endret 4. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Mouh Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 finn produkt nr på diskene/cd-rom og brenner så kan jeg kanskje hjelp deg litt mere Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 1. les retningslinjene 2. gå inn på produsenten sin suportside, der skal det stå allt om kvirleis laskane skal stå. 3. søk etter format her på forumet og du vill finne... Lenke til kommentar
Monken Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvilket marke er disse HDDene? Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 10gb hd en er IBM og 80gb hd en er WD.. Lenke til kommentar
data-gutten Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) finn produkt nr på diskene/cd-rom og brenner så kan jeg kanskje hjelp deg litt mere oki...gjør det til i morra...ok? Endret 4. mars 2004 av data-gutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå