matricus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Idag når jeg skulle åpne noen dokumenter fikk jeg opp et vindu "File conversion" Og beskjeden "Select the encoding that makes your document readable" Samme hva jeg velger er dokumentet fult av rare tegn slik som "÷ø½²,镵Ë" Finnes det noe program, eller noen annen måte å reparere dokumentene på? Dette har skjedd med en rekke viktige dokumenter, og er mildt sagt litt kjedelig. Jeg bruker office 2003 om det er noe hjelp. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ofte kan det hjelpe å åpne filen i Notisblokk, et stykke nedover kan du kansje klare å finne tingene som er skrevet. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Takk til de som har prøvd å hjelpe! Filendelsen er .doc så jeg tror ikke det er der feilen ligger, når jeg åpnet dokumentet i notepad fikk jeg frem noe av det som var skrevet, men desverre ikke alt. I notepad var dokumentet også fylt opp med rare tegn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er da et stort antall formater som bruker filendelsen .doc. Mange programmer som ikke er kompatible med Word. http://filext.com/detaillist.php?extdetail=doc&goButton=Go Lenke til kommentar
matricus Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Ja, men dokumentene er skrevet i word for 2 - 3 uker siden, så jeg tror ikke det er der feilen ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå