Peder82 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hvis du skal koble den stasjonære til en bærbar med krysset kabel, som igjen er koblet til andre bæærbare trådløst, la for guds skyld den bærbare som den stasjonære er koblet til være server for spill.... mulig dette allerede er nevt. Trådløst suger generelt til spill in my humble opinion. Selv om laptopen står oppå gatewayen så er noen pakker dømt til å mistes, som igjen kan ødelegge litt i f.eks FPS-spill. Som da igjen kan ødelegge PC-utstyr grunnet frustrasjon/aggresjon knuste et keyboard en gang, var da jeg spillte red alert og fikk game out of sync eller noe. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Husk at Ad Hoc bare funker med 1 til 1 forbindelse, så med løsningen med den bærbare som var koblet til PC så vil ennå 1 bærbar være uten forbindelse. Men dette var da dårlig planlegging. Lønner seg å spørre om slike ting et par dager før iallefall. Lykke til med neste da Hmm, jeg mener å ha lest flere steder at Ad Hoc faktisk kan brukes på flere enn 2 PCer... Jeg vet at Ad Hoc er en slags P2P for trådløs, men jeg mener fortsatt å ha lest at det er mulig med flere enn 2 tilkoblinger Lenke til kommentar
Naits Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hvis du skal koble den stasjonære til en bærbar med krysset kabel, som igjen er koblet til andre bæærbare trådløst, la for guds skyld den bærbare som den stasjonære er koblet til være server for spill.... mulig dette allerede er nevt. Trådløst suger generelt til spill in my humble opinion. Selv om laptopen står oppå gatewayen så er noen pakker dømt til å mistes, som igjen kan ødelegge litt i f.eks FPS-spill. Som da igjen kan ødelegge PC-utstyr grunnet frustrasjon/aggresjon knuste et keyboard en gang, var da jeg spillte red alert og fikk game out of sync eller noe. Alle gamers har vært i denne situasjonen vil jeg tro Om ikke å ha ødelagt noe, så har iallefall hånda gått hardt i bordflata Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det stemmer, men bare en aktiv forbindelse av gangen, så da er du like langt siden en må kobles ut for at 2 andre skal "snakke" sammen Lenke til kommentar
Naits Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det stemmer, men bare en aktiv forbindelse av gangen, så da er du like langt siden en må kobles ut for at 2 andre skal "snakke" sammen Okey Da blir det kanskje litt vanskelig alikevel ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå