stordraugen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg har ett Asus GeForce ti4800se kort og skal kjøpe en ny kjøler til denne, er det noen som vet hvilken kjøler som er best til luftkjøling av Grafikkort, med tanke på overklokking edit: bedre info Endret 4. mars 2004 av Agilex [X_Lab] Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Prøv denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMOP1 Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) det er en vifte, men jeg tror jeg vet hva du mener. jeg er ute etter en som er ok til overklokking, og zalman er nok ikke helt saken Endret 4. mars 2004 av Agilex [X_Lab] Lenke til kommentar
Rippmaster Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 prøv denne Helt enig med ditt valg der, ja;). Jeg er en ivrig forkjemper for den kjøleren (se min guide for monteringshjelp i sig)! Ikke nok med at den kjøler bra, den ser ufattelig tøff ut ! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Zalman Heatpipe og vifte ruler alt... Lenke til kommentar
Big_Blast Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Zalmanen med 80mm Vifte funker fett det drit tung da Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du kan jo kjøpe en cpukjøler eller hvis du har en gammel kjøler ligende som du ikke har noen planer for. Og bare mode den slik at den passer skjermkortet så har du en god VGA kjøler Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 tviler ikke på potensialet til den lille TT saken, men i mangel på midler kjøpte jeg denne håper den er grei nok. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ' date='05/03/2004 : 17:18'] tviler ikke på potensialet til den lille TT saken, men i mangel på midler kjøpte jeg denne håper den er grei nok. Lyste ihvertfall bra nok Ville gått for VGA-silencern, som du finner på microplex.no Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ville gått for VGA-silencern, som du finner på microplex.no Ikke det beste forslaget, ettersom den ikke passer til kortet... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jeg er ute etter en som er ok til overklokking, og zalman er nok ikke helt saken Zalman kjøleribben med viften er jo ypperlig til overklokking (er den ikke?) I et par tester jeg har lest får den nesten identiske resultater som Artic cooling vga silencer... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 prøv denne Helt enig med ditt valg der, ja;). Jeg er en ivrig forkjemper for den kjøleren (se min guide for monteringshjelp i sig)! Ikke nok med at den kjøler bra, den ser ufattelig tøff ut ! takk Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ville gått for VGA-silencern, som du finner på microplex.no Ikke det beste forslaget, ettersom den ikke passer til kortet... Sorry leste litt fort, det blir så mange poster man skal svare på Da kan du sikkert gå for denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=4&s=pl Tviler på at den kjøler like bra. Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) hmmmm komplett.no linkene er døde etter at de bytta webside. Er det noen som kan linke opp den beste og mest stillegående vga kjøleren en gang til? (til powercolor 9800 pro) edit: leif Endret 30. mars 2004 av JallaBalla [EO] Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 beste og mest stillegående (zahlman uten vifte er stillere, men den kjøler crappy yten vifte oxo da) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg anbefaler Artic Silencer på det VARMESTE (kaldeste?) den er knall bra! kjøler bra, og lite støy Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Som sagt over her; finn en gammel CPU blokk eller en annen allu/kobber blokk. Tilpass den så den passer på skjermkortet ditt, og smell på en fet vifte! Endret 30. mars 2004 av Jerix Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Prøv denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMOP1 Jeg tror ikke zalman er noe tess til overklokking på skjermkort MVH: Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ' date='05/03/2004 : 17:18'] tviler ikke på potensialet til den lille TT saken, men i mangel på midler kjøpte jeg denne håper den er grei nok. me2, sats på VGA Silenceren, TT`en er liten og spinkelig, mens silenceren er litt mer kraftigere (ser ut som, har prøvd silenceren, men ikke TT`en) MVH: Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå